![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van jullie heeft een schotelantenne in gebruik ??
Welke satelliet(en) ?? www.lyngsat.com Ikzelf heb een draaibare offset 110cm (SAB 115) Ik kan wegens obstakels enkel van 23°W tot 62°O ontvangen !! Echter , veel kijk ik niet meer !! Ik kijk enkel FTA (Free To Air) !! Favoriete satellieten: Astra & Eutelsat 28A @ 28,2°Oost Eutelsat 28B @ 28,5°Oost
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 januari 2013 om 03:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ontvanger die ik heb:
http://www.youtube.com/watch?v=uadJ9428ZKQ http://www.ferguson-digital.nl/index...=248&Itemid=53 http://www.ferguson-digital.nl/index...d=88&Itemid=53
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No cable , no teletenne (dvb-t) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat , no scarlet tv , no snow tv , no weepee tv , no stievie tv , no yelo tv
casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2. & FTA DVB-T Soms ook wel www.hebikietsgemist.nl en ook wel soms www.deredactie.be Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar het is wel zo , gebruik je die in Spanje of België , maakt een werelds'verschil uit t.o.v. de LNB's in kijkhoek !! De satbeam (footprint) niet meegeteld !! Want , de afstand van de Hotbird in spanje is niet hetzelfde als deze in België , en dus .... kan dit hoe verder je dan west of oostelijk gaat ontvangstproblemen geven !! Daar heeft Sprietje (sat4all) mij op gewezen !! De Multytenne is eigenlijk gemaakt voor Duitsland , maar .... België & NL & CH is ook geen probleem , daar de beam van Astra 23,5°O centraal op deze landen straalt , ook het kijkveld LNB & SAT !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 maart 2013 om 06:46. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat Telenet de BBC van de analoge gooide heb ik op mijn beurt Telenet de deur gewezen.
Nu :Technisat Multytenne Twin, ontvangst van 4 satellieten (Astra1-2-3 en Hotbird) en 2 uitgangen. Vrij tevreden over aangezien alle BBC & ITV kanalen fta zijn en dit in combinatie met een 14€ TV-Vlaanderen pakketje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De dag dat ik comfortabel internet kan hebben via satelliet, vliegt teleslet buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bingo. Ik kan je daar in volgen, maar ik geef de voorkeur aan een provider die betaalbaar meerdere technologiën tegelijk kan aanbieden en zelfs combineren. G4 met sateliet bv.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en is "de kabel" nog steeds operationeel, ze doen zelfs de moeite niet om het tv gedeelte af te sluiten... Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 maart 2013 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://lianka.schedom-europe.net/pro...-internet.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar ...
![]() Toch ben ik blij dat men satelliet TV enige aandacht schonk op dit forum daar ik er al wel eens iets over gelezen had, veel verschillende meningen over of het nu goed of niet goed was en of het in veel gevallen nu echt 'gratis' was of er daar nog een hoopje onderliggende kosten bijkwamen. Ik probeer er wijs uit te geraken ... ![]() Ik denk dat je dit eigenlijk beter eens vraagt aan een Turk/Marokkaan die zo al een installatie heeft hangen want die weten meestal wel hoe ze hoge abonnementskosten moeten omzeilen van de internet/tv aanbieders. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2013 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel een kabeltje door de muur boren van het ene huis naar het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Vb bij ons hebben de 5 studentinnen en wijzelf elk internet en TV op hun kot met 1 abonnement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoondochter heeft DVB-S2 in Duitsland (of het verbeterde DVB-S...)
http://de.wikipedia.org/wiki/DVB-S#DVB-S2 met de ´nieuwste´ Sat-receivers... Telkens als ze naar BE komen zegt ze dat we toch zo´n mooie beeldkwaliteit hebben... (digitale kabel)... op Led TV full HD 800 Hz / top 5. En toen we eens naar D reden versprak ik me eenmaal en zei dat er iets met dat beeld scheelde en dat de instellingen van die hun nieuwe Led-TV toch niet ideaal stonden... oei oei foutje van mij, ik vergat even dat ze maar "gratis" satelliet hadden en geen kabel... De instellingen van hun TV stonden op hun optimum maar als je - regelmatig - niet betere kwaliteit binnenkrijgt is het nu eenmaal zo. ![]() Klote van Telenet is wel dat ze vooral WDR3 van de kabel gesmeten hebben (en binnenkort Pro 7), maar we hebben nog altijd 6 D-zenders. Ik heb een complete Basic Shake en kom per maand toe met 65 �* 75 € incl BTW. vb Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 9 april 2013 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wok al sinds 1993
![]() Veelal plukt telenet een aantal zenders van de satelliet af !! Soms komen ook enkele zenders ook via een Optical fiber binnen !! Sommige zenders zenden ook al een slecht signaal richting satelliet , en wat slecht wordt opgestraald , kan nooit verbeterd worden in de downlink !! Er komen stapels nieuwe ontvangers bij , commerce !!!! Veelal worden dan de verouderde niet meer ondersteund met nieuwere software , en daar heb ik dan een gloeiende hekel aan !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 april 2013 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via VRT NU is niet gratis ! Je betaalt met je gegevens aan facebook of google ... ![]() Ik zou graag het met belastinggeld betaalde VRT NU willen bekijken maar ik dien me in te loggen. Dat kan toch niet anders dan tegen de privacy wetgeving zijn ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fake profiel aanmaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventueel VRT ook gratis satelliet , prima voor mij , wegens FTA = ok !!
Ik ben toch benieuwd hoe de filmmaatschappijen gaan reageren mocht het ooit eens zover komen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 april 2018 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antenne TV gaat over DVB-T , niet DVB-S !!
https://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T https://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-S Citaat:
Wat is feitelijk het probleem ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 april 2018 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |