![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In mn Encyclopedica Britannica v 1966 :
In recent times even modern science has by a few speculative minds been seen as a commentary on particular parts of the Koran. Weet iemand hier meer over ? Waar en wanneer is dit fenomeen begonnen ? Over welke edele delen v d Koran gaat het precies ? Citeert revoleto uit originelen of uit afkooksels ? Laatst gewijzigd door Knipp : 6 februari 2013 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() revoleto kan me gestolen worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat revoleto wijzen u allah zij dank wonderbaarlijk waarheid duiden encyclopedie. Verduidelijking apparantly islam de profeet met veel begrip in de steeds aanwezig wetenschap van maatschappelijke. De geschiedenis duidelijk toonbaar enige kritische maat en zin met smeekbede allah zij dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat hij citeert uit een of andere beta-versie van een Google Koran vertaalmodule.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het softwarematig mogelijk revoleto's gezever te verstoppen ,
ook wanneer je niet ingelogd bent ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 februari 2013 om 04:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Haha, ik ga op het RD drukken, persoonlijke draad, haha
![]() |
![]() |
![]() |