Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ik geef mijn stem aan de Letter
H 1 7,14%
I 1 7,14%
J 3 21,43%
K 2 14,29%
L 2 14,29%
M 3 21,43%
C 2 14,29%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2004, 13:35   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard 2de voorronde Letteridool 2004

Test om te zien dat ze mij niet hebben liggen zoals vorige keer ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 13:37   #2
Tegendradigaard

Standaard

Ik had het dus weer aan mijnen tut he. Maar nu had ik de tekst eerst even gekopieerd en nu hopelijk lukt het plakken weer....

Na een superspannende 1ste voorronde beginnen we dadelijk aan onze tweede voorronde.

We stellen de kandidaten even aan U voor :

1) H : Hoer aaaa zou ik zeggen voor deze letter. Met zijn stevig benenspel doet ze menig mannenHart sneller slaan. Wat meer hart en wat minder hard zou ook beter zijn in het leven he. Behalve in bed dan als man want dan heb je liever wat hard maar daar gaat het hier nu niet over Hé. Bon waar hebben we de H nog in. In Hong Kong bijvoorbeeld dat kost ook al niks. Sommige gelovigen zullen zich nog de Heer Herinneren. In de politiek komt de H niet zo veel voor behalve dan bij cdH in de Walen, als die ondertussen weer niet van naam zijn veranderd. De H van Hongarije en van Honduras om maar enkele landen te noemen.

2) I : Dat is een Ingeneuse letter. De Ingenieur die deze letter bedacht heeft is een knappe en Intelligente mens geweest om die letter zo recht te krijgen. In is ook een woordje dat veel gebruikt word en zeker ook in de politiek he 'In de koek zitten' is beter dan 'in de penarie zitten'. De I van Italie favoriete vakantieland van veel Belgen en ook het land van onze Paola he. Had ik er voor sommige misschien beter niet bijgezet maar tja 'Is nu eenmaal zo. Ook de I van Ijsland as ge wilt maar zeker ook van Ierland.

3) J : Ja wat moet ik hier van zeggen ? Ja zekers he. Zonder de J konden we nooit nieuwJaar vieren he. En hadden de dames geen Jarretellen gehad.. Moesten de vrouwen wat meer Ja zeggen dan zouden de mannen wat minder gefrustreerd rondlopen als ik de onderzoeken naar sommige menselijke gedragingen mag geloven... en mag ik dat ? Ja zekers he.

De J van Japan het land van de rijzende penis, euh zon. 'k zat nog ergens anders met mijn gedachten he bij de vorige zinnen. Sorry voor deze jammerlijke wanklank. Welke vrouw krijgt niet graag Juwelen en welke man geeft niet graag Juwelen aan een al dan niet mooie vrouw. Ja staat voor positieve dingen.

4) K : Kan het nog beter ? Het moet Kunnen he. De K die staat voor Kabaal maken, maar ook voor Kunst en zij we daar niet allemaal een grote liefhebber van ? hem hem hem. Bon 'k hem ook wel een boontje voor de K omdat ge daar een afKappingsteken voor kunt zetten he en dat gebruik ik nogal graag. We steken de kandelaar aan en zetten hem achter het raam maar pas op voor uw gordijnen. De grootste schat op deze wereld begint ook met een K ... inderdaad Kinderen... bestaat er iets mooiers op deze wereld dan Kinderen ? De K staat in de politiek vooral voor Koning wat dan weer niet door iedereen zo positief wordt ervaren... Bij de landen denken we aan Kroatie met zijn lekker klimaat vooral. Nog even vermelden dat de mannelijke helft van de bevolking het voor zijnen onderbuik heeft bungelen nl. Kl*ten. En ge kunt ze nog regelmatig Kussen ook.

5) L : Een lekker luie letter die geschreven zo lekker onderuit kan zakken, echt iets voor mij dus. Als men vele mannen mag geloven drinken ze graag Liters bier en zouden vele Liever ne vele Langere hebben. Wat ze graag langer zouden willen moogt te zelf bedenken want dat is voor een latere aflevering. Bij dat langere denken we dan ook aan hetgeen de wereld doet draaien he : de Liefde, L'amour (okee een beetje bij de L gesleurd), Love, Liebe..... het mooiste gevoel op aarde... Ook de Letter waarmee de Lente begint, op zijn beurt weer het mooiste seizoen as ge het mij vraagt. Ook de L van Liberaal maar ik laat in het midden of dat de mooiste politieke strekking is ... Maar we komen ze volop tegen bij de VLD en bij het Liberaal Appel. Op aardrijkskundig gebied is de L toch ook wel vertegenwoordigd maar ge zult maar ne Lap zijn uit Lapland he, of ne Let uit Letland om niet te spreken van de Litouwers uit Litouwen.

6) M : Meer hoef ik niet te zeggen zeker. Een van de eerste woordjes in bijna alle talen gelijk : Mama en een van de eerste dingen die we als zuigeling te zien krijgen en letterlijk ingelepeld krijgen is de Mamma wat zeker ook niet te versmaden valt. De M staat ook fier in het Midden van het gewoel bijna niet omver te krijgen met zijn drie stevige poten. Meer is altijd beter zullen we maar zeggen en dan Moeten we niet altijd Mogen, maar als we Mogen dan Moeten we natuurlijk wel he. De Motards onder ons zullen wel aan hunne Moto denken bij deze letter. De vrouwen aan hunne Microgolfoven misschien (seksistische he). In de politiek komen we de M tegen bij de Franstalige Liberalen MR (als ze nu nog zo heten want tegenwoordig veranderen ze rapper van naam dan van onderbroek). Bij de plaatbenamingen en landen denken velen automatisch aan Maro..llen in Brussel en aan Marokko... ook in Brussel.Okee flauw grapje maar dat mag ook wel eens he.

7) Als laatste haal ik onze beste verliezer naar boven namelijk de C.

Deze letter is al voorgesteld en haalde een mooie tweede plaats dus ik ga der hier nu niet veel woorden meer aan vuil maken. Als ge wilt weten voor wat ze staat moet ge ofwel terug naar het eerste forum ofwel moet ge hetzelf maar uitvissen.

Zoals vorige week is nu ook weer een mooie prijs te winnen. Voor diegene die voor de jury de beste omschrijving geeft waarom hij of zij voor een letter kiest wacht volgende prijs : een voetreis van Antwerpen naar Brussel via het kinderbos.

Sla uw slag, stem uw letter
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 27 juli 2004, 13:42   #3
Tegendradigaard

Standaard

Nen ezel he... verdorie al goe dat ik vlak voor te verzenden een kopieke gepakt had. 'k gaan der wel gene nobelprijs voor winnen maar 'k hem der toch hard aangewerkt en veel aanslagen voor gedaan he.
zweet zweet zweet

Oud 27 juli 2004, 13:44   #4
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

De J van Ja! Jullie! Joost, Jeroen, Jan, Jean, Jules, Jef! Joepie! Juij! Juplakee! Joehoe!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 13:47   #5
Tegendradigaard

Standaard

Ik twijffel nog tussen de Liefde voor de Mamma of Mama zo ge wilt wat bij sommigen bijna hetzelfde is.....

Oud 27 juli 2004, 13:50   #6
Tegendradigaard

Standaard

'k hem de M gekozen want ik ben zot van de mamma's van de mama van mijn kinderen.

(Moest iemand anders dat gezegd hebben die kon met de prijs naar huis)

Oud 27 juli 2004, 15:07   #7
Tegendradigaard

Standaard

Ik heb gemerkt dat ik van de andere letters meer heb gemaakt dan vorige week toen ik alles was kwijtgeraakt dus geef ik nu toch de C waar ze recht op heeft.

C : letter voor citroeneters en andere verzuurden. Staat voor Christen in CDV en CVP vroeger. Maar voor de rest een openstaande letter. Christus maar das bijna hetzelfde als wat ik daarnet vernoemde. De C staat ook voor de meest gesproken taal ter wereld het Chinees en dan zitten we meteen bij het land met de grootste populatie China. Als de niet verkeerd geteld heb tenminste. Ne mens zou voor minder den tel kwijtgeraken. Citrusvruchten zijn best te pruimen en een bepaalde vorm van seks begint ook met een C maar aangezien ik niet weet of er kinderen bijzijn zal ik die maar onbesproken laten... Wat mij er aan doet denken dat bij de vrouwen een bepaald orgaan ook met een C begint nl. de clitoris ... stop. Ik ga nu dat knoppeke omdraaien want anders gade gijlie nog denken dat ik er bezeten van ben (wat nog kan kloppen ook misschien)
bon we gaan wat lekkers eten bij de chinees bvb. ne Chili con carne he en laten de vlammen uit onze neus komen.

Voila ik hoop dat ik de fans van de C die er toch wel zijn ietwat heb kunnen overtuigen van mijn onpartijdigheid in deze zaak.

Oud 27 juli 2004, 15:28   #8
Tegendradigaard

Standaard

Het ziet er weer ongelooflijk spannend uit...

Oud 27 juli 2004, 17:49   #9
ingenious

Standaard

t was een zeer moeilijke keuze!

de C kon me vorige keer al ni overtuigen, dus die viel snel af (alhoewel er toen wel niks over de clitoris gezegd was denk ik). hoeren en jartellen zeggen mij ni zo veel, dus die vielen al snel af! luieren doe ik dan weer wel graag, en de liefde... maar liberalisme is niet mijn ding, dus viel de L af. verder ik zie mijn mamma heel graag, dus de M was een geducht kandidaat. maar die microgolf was er serieus over! dankzij mijn moederinstinct hou ik wel van kindjes, en kussen is ook wel leuk, en klote is mijn favoriete vloek, maar tegen de I kon de K toch ni op.

uiteindelijk koos ik dus voor de I van ik, maar ook van iederen! de I van ideaal, intelligent, inventief, ingenieus,... maar vooral de I van Inge, en geef nu toe, is da gene schone naam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 17:53   #10
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citroenzuur

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 18:40   #11
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Ik wacht nog even totdat ze aan de P van Piano beginnen of T van Tsiko
Oud 27 juli 2004, 19:55   #12
Dorbeck
Vreemdeling

Dorbeck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik wacht nog even totdat ze aan de P van Piano beginnen of T van Tsiko
En ik wacht tot je me op je negeerlijst plaatst. Ik ben gechoqueerd Piano! Nu mijn leven even van belang kan zijn, gun je het me gewoonweg niet!
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 20:00   #13
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Nen ezel he... verdorie al goe dat ik vlak voor te verzenden een kopieke gepakt had. 'k gaan der wel gene nobelprijs voor winnen maar 'k hem der toch hard aangewerkt en veel aanslagen voor gedaan he.
zweet zweet zweet
Ik heb H gestemd, omdat ik te lui was om de rest te lezen...

Laatst gewijzigd door doggy : 27 juli 2004 om 20:00.
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 20:14   #14
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorbeck
En ik wacht tot je me op je negeerlijst plaatst. Ik ben gechoqueerd Piano! Nu mijn leven even van belang kan zijn, gun je het me gewoonweg niet!
Als ze aan de letter D beginnen zal ik proberen er aan te denken

Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 20:14.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 13:03   #15
Tegendradigaard

Standaard

De letter D is al geweest Piano !!!! oooooh wat jammer nu toch....

Oud 28 juli 2004, 13:03   #16
Tegendradigaard

Standaard

tjonge tjonge ik ga der een fotofinish van moeten maken denk ik

Oud 28 juli 2004, 13:32   #17
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Verloochen uw Keltische Komaf niet, en Kies voor Koetjes en Kalfjes, Kameraden, een forum met Karakter!
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 13:47   #18
Tegendradigaard

Standaard

'k zijn mijn digitale camera al aan het klaarzetten...

Oud 29 juli 2004, 14:14   #19
Tegendradigaard

Standaard

'k moet zeggen dat ik het zelden zo spannend heb geweten... 'k val der 's nachts nie van in slaap

Oud 29 juli 2004, 23:17   #20
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

dat niet iedereen stemt voor Koetjes en Kalfjes, dat snap ik niet...
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 29 juli 2004 om 23:17.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be