![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...utm_medium=RSS
Niet dat ik er jaloers op ben maar toch heeft ze het geluk dat Moeder Natuur haar bedeelde met een 'goeie' stem. Ik hoorde deze liever. ![]() Alison Moyet http://www.youtube.com/watch?v=4Qqlzna3ib4 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Volgerns sommige 'pers' is haar bedrijf tien miljoen pond waard....
Hier lees ik iets helemaal anders : Melted Stone Limited is an Active business incorporated in England & Wales on 4th April 2008. Their business activity is recorded as Artistic Creation. Melted Stone Limited is run by 1 current members. and 1 company secretary. 1 shareholders own the total shares within the company. It is not part of a group. The latest Annual Accounts submitted to Companies House for the year up to 30/04/2012 reported 'cash at bank' of £225,000, 'liabilities' worth £215,084, 'net worth' of £126,086 and 'assets' worth £341,170. Melted Stone Limited's risk score was amended on 07/02/2013. Toch maar even de volgende Annual Account afwachten ? Laatst gewijzigd door Knipp : 8 februari 2013 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() het oorspronkelijke artikel spreekt over dezelfde datum nochtans
Accounts filed for Adele’s company Melted Stone Ltd show the singer has £10.3 million in the bank and £4.6million due in royalties and other payments, making for a total of £14.9 million. The accounts cover the period to April 2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Maar goed, het kan, 25 miljoen albums verkocht -> vermogen circa 25 miljoen pond
Dat klinkt zeer plausibel Maar misschien moet de taxman nog langskomen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 8 februari 2013 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() French & Saunders kennende vreesde ik voor het ergste.
Ter info: Ik durfde niet te lachen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vandaag weet dat ik 48000 euro per dag aan't verdienen ben kan het aan mijn reet roesten of ik dat geld vandaag of over twee jaar krijg. Een papierke van de boekhouder waar die 48000 euor per dag aangetoond wordt zorgt er bij vele banken wel voor dat je vanaf die dag niks meer te kort komt. Overigens; als je 48000 euro per dag verdient kunnen alle financiele en materiele zorgen je wel worst wezen volgens mij.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even opmerken dat Adele wel degelijk een dijk van een stem heeft.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit ik mij hier al een tijdje af te vragen hoe u in het bezit gekomen bent van mijn foto?
![]() Ik sta er wel beeldig op niet? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgelet met dat spul Tequila.
Ooit heeft men mij teruggevonden al hangende aan een muur naast een gekko waar ik een leuk onderonsje mee had na een test met tequila drinken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |