![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in.
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in.
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar ad
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opdracht is minpel, adem eens goed in, hou uw ade in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in.
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier ome rachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar aden in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog nekele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspele
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De opdracht is simpel, adem eens goed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Bigf, kun je nog niet wat langer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() hij ademt door zijn oren die er wat uitzien als kieuwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffffffffffffft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de beste typiste, zeker weten. Maar ik mag van de dokter mijn adem niet inhouden ...
![]()
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet dat persé je eigen adem zijn ?
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang is het probleem niet, ik kan alleen niet snel iets overtypen.
Zo los uit het hoofd, zonder iets te moeten lezen kan ik best snel typen maar als ik moet gaan overtypen loopt het mis op teveel naar mijn toetsenbord en naar mijn eigen getyp te kijken vrees ik. Toen ik twaalf was kon ik mijn adem moeiteloos 2 minuten in houden. Mijn record lag toen ergens op 2.40 a 2.50. Nu geraak ik nog aan 1.45. Misschien krijg ik het met wat training terug op 2 minuten maar ik heb het al lang niet meer geprobeerd. Misschien een ideeke voor nen draad...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oei ![]() De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden. De opdracht is simpel, adem eens goed in, hou uw adem in en begin deze tekst over te typen. Typ zolang u uw adem in kan houden. Stop dan met typen. En adem terug in. Ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij is dit de enige manier om erachter te komen wie hier de beste typist(e) is die ook goed zijn/haar adem in kan houden. Dan kan de discussie hierover eindelijk eens gaan stoppen. Nog enkele regels: kom je aan het einde van deze tekst, laat dan een regel open en begin opnieuw. Valsspelen mag niet. Verbeteren nadien ook niet. Per fout gaan er vijf aanslagen af. *Edit: Met dank aan SDG die heeft voorgesteld de pogingen te verbeteren en de stand bij te houden.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |