![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9-jarige jongen loopt marathon op Antarctica
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130220_130 Absurd ?? Opvaller ?? Kinderen op de schoolbanken te zitten ipv zulke dingen doen !! Of toch een leuke uitdaging ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben geen medicus. Maar ik denk niet dat het gezond is als een 9-jarige op regelmatige basis dergelijke fysieke prestaties neerzet. Het kind moet volop groeien, en niet zijn lichaam aan die beproeving onderwerpen.
Maar bon, de batterij dokters die hem onderzochten zal het wel beter weten. Het antarctica element staat daar los van, ik wens hem er veel plezier. Ik zou daar ook nog eens willen raken. |
![]() |
![]() |