![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kleuters kunnen soms heel grappige uitspraken doen. Heb je een zoon, dochter, neef, nichtje of ken je een andere kleine dreumes die grappige uitspraken gedaan heeft, post ze dan hier!
Ik zal alvast van wal steken met deze opmerking van een jongen van 5 jaar: "Oude mensen hebben ribbeltjes!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leuk ondersonsje ...
Kind: Juf, hij slaade! Ander kind: Ik slieg niet! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() mmm als'k quote zie'k'm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() En ventjen wat wilde gij later worden ?
rijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Toen ik een jaar of 3 was, zat ik ergens met mijn grootouders in een avondmis. Op een van de taferelen aan de muur, zag je Sint Thomas zijn vinger in de wonde steken van Jezus, na zijn verrijzenis in de grot.
zoiets: ![]() Ik vroeg toen vrij luid aan mijn grootmoeder "Méke, waarom krijgt diene meneer gene plakker?" Heel die kerk plat van het lachen, natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ongeveer op dezelfde leeftijd ging ik mee winkelen met mijn moeder. Normaal stopte ze dan bij Leonidas voor wat snoepgoed voor mij, pralines ofzo.
Ik kende die winkel als "de chocolatier". Maar eerst moest mijn moeder nog naar de parfumerie, waar op dat moment een paar negerinnen aan het shoppen waren. Terwijl ik in de buggy zat, heb ik verschillende keren luid zitten roepen van "chocolatier, chocolatier !!" en die negerinnen dachten dat ik het op hen had. Ik herinner mij nog goed hoe rood mijn moeder haar kop toen aanliep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Technologie is fascinerend, je merkt dat uit een tête �* tête Mama/zoontje van 3 jaar, even voor Sinterklaas ...
Een sfeerbeeld ... Mama En wat zou je graag krijgen voor je Sinterklaas jongen? Het driejarige zoontje Een GSM Ma! De licht geschrokken Mama Een GSM jongen? En wat ga je daarmee doen??? Zoontje kwaad en rood aangelopen ![]() De arme mama ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleuters moeten stil zitten, beleefd zijn en voor de rest hun mond houden.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was een paar jaar geleden met mijn dochter gaan winkelen. Zij zat in het winkelwagentje. Plots klautert ze uit het karretje en wil ze zeggen: "Papa ik ga jou volgen" maar in plaats daarvan roept ze voor de hele winkel "Papa ik ga jou vogelen"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 25 februari 2013 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag de afloop van het verhaal kennen Libro.
Een korte beschrijving van de blikken van de andere aanwezigen in de winkel aldaar misschien. Beste wat je op zo een moment kan doen is tegen de omstaanders zeggen dat je dochter ornithologie hoog in het vaandel draagt maar ze zich vergiste in haar uitspraak door haar jonge leeftijd. Beste plan denk ik, kwestie van de schade een beetje te beperken en de omstaanders wat zoet te houden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 25 februari 2013 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |