![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gezin TomB heeft zich uitgebreid. Ik heb een beestje van een gewisse dood in het animal control gered:
![]() Aangezien het nogal lastig is om dat suske mee te nemen in mijn huidige wagen, ben ik uit aan het kijken naar 1 van volgende drie modellen: ![]() ![]() ![]() Heeft er iemand ervaring met deze modellen en/of alternatieven, die wat goede raad kan geven? Ik heb tot nu toe enkel met personenwagens en dirt trucks gereden.
![]() |
#2 |
|
![]() van auto's ken ik geen jota, maar the doggy is super cute! proficiat!
![]() btw, wat is de naam van de kleine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Heb geen ervaring met die auto's maar die mercedes zou mijn keuze zijn, droom ik al een tijdje van, van die auto
![]() Hondje ziet er prachtig uit, congrats! goeie daad trouwens en zo'n hond uit een asiel is meestal super dankbaar en een schitterende companion. Heb mijn labrador ook uit 't asiel en geen seconde betreurd! ![]()
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoewel ze allemaal supervervuilend lijken, lijkt me de Merc nog de toekomst-vriendelijkste.
Als ik het goed kan zien, is de middelste een sportwagen. Sportwagens zijn toch nooit groot? Dus die kan toch sowieso niet voor uw hond dienen? Waarschijnlijk zie ik die middelste dus slecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Schitterend "product" TomBke
![]() ![]() Ons twee honden zijn alletwee "kastaars". Allebei geweldig aanhankelijk en superlief maar allebei met hun eigen (unieke) complexen. Den ene heeft schrik van onweer, den andere van mensen. Allebei van water. Enzovoort.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de mijne. Hij is meer dan ruim genoeg om mijn 3 Duitse Herders te vervoeren, rijdt bijzonder comfortabel en is nog steeds de beste 4x4 op de markt.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik zou ne fiets kopen ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar het model waarin doorgaans dikke managers zitten die een verkeersdrempel al zien als '4x4 terrein'. Er zit ook veel te veel luxe in zo'n bak en de enige reden dat die 'managers' er mee rijden is omdat hij zo zwaar is en dus zeker in het voordeel bij een botsing met een minder gepantserd autootje. Als je voor een echte 4x4 terreinwagen wil gaan dan kom je automatisch uit bij de Landrover Defender (Naast de russische terreinwagens, nog altijd de beste ter wereld imo.) De Defender : ![]() De Russische UAZ (daar zou je pas beziens mee hebben, TOMB) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze is 't veiligst, verbruikt het minste en vind ik de tofste!
![]()
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang het maar die laatste niet is. Dat is zo een "hummer" of Humvee volgens mij. Mijne auto kan volgens mij rijden op hetgeen uit die bak zijn uitlaten komt. Schwarzenegger is degene die daar mee beginnen rijden is als particulier. Daarvoor werden die alleen gebruikt door het leger als ik me niet vergis (en het zou me niks verbazen als ze tegenwoordig met een B52 bommenwerper naar de Colruyt gaan omdat dat ding minder zuipt
![]() De middelste is een lelijke bak, de bovenste ook ![]() Ik zou, als ik zo een type wagen zou willen, ook voor een Landrover gaan... tot zover mijn bijdrage aan een onderwerp waar ik de ballen verstand van heb (maar dat eerste meen ik wel, tenzij ge uw eigen gat in de ozonlaag wilt - nog altijd beter dan omgekeerd...)
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() En oh ja! Proficiat met de aanwinst! Schoon beesteke en fijn gebaar!
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben nu echter meer op zoek naar iets waarmee ik naar het werk kan gaan, een klant meenemen, maar ook de hond kan meenemen als ik eens een lange afstand rijd etc. Ik had naar de Land Rover reeks nog niet gekeken. Misschien een leuke optie.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Als je dan toch gaat voor de Hummer (aargh, the horror, the horror)
kies dan tenminste de vernieuwde versie : De HUMMER H2. Nog lelijker, nog zwaarder (4ton) en nog duurder dan de H1. Amerikanen zijn rare jongens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Als ge ne SUV koopt koopt dan toch ni van die opgewaardeerde jeanettebakken als dieje mercedes. Dat zijn geen SUVs, dat zijn space wagons waar ze een dikker bandje hebben ondergezet.
Trouwens, ge hebt u weerals eens goed laten in't zak zetten met uwen hond: hij staat scheef! Als ge het zo op de foto ziet is het al een geluk dat ie niet omvalt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, kan uwen hond niet lopen zoals elke normalen hond? Moet dieje verwende vleesklomp nu persé nen auto hebben? Dat komt just uit het asiel en begint al eisen te stellen. Laat u tich niet doen TomB.
|
![]() |
![]() |