![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() UItkeringstrekkers, hier en overal gemakshalve gauw gestigmatiseerd als parasieten, hadden dringend eens een opkikkertje nodig.
Dat kwam er vandaag via de nieuwslezer die meldde dat de Belgische uitkeringstrekkers tot de slechts behandelde van Europa behoren. Dat geeft die kleine rilling mee van SM-genot die we te zelden voelen. Toevallig vandaag ook haalde ik een attest op van mijn inkomsten van het jaar 2002 bij de belastingsdienst, voor een sociale woning. De bediende vulde het bedrag met drie nullen in, en bij de E van Euro gekomen, grapte hij: "Met de E van Euforie". "Euforie van Parasieten, meneer", antwoordde ik, geïnspireerd door debatten op fora. Geeft niet, zie hij, met een handdruk. Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 6 augustus 2004 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dju net als de pointe kwam zeg....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De pointe komt altijd later bij de belastingen. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Weer dat walgelijke zelfbeklag van parasiet Eno.
Beste Eno, België is het enige land waar de uitkeringen niet beperkt zijn in tijd. Vaneigens dat ze dan een stukje lager liggen dan elders. Er werden weer maar eens appels met peren vergeleken. Als je wilt werken, kan je werken. Er zijn seizoensarbeiders tekort in de fruitsector. Ga daar eens langs, lamzak. Ik heb afgelopen maand weer ongeveer 1000 euro belastingen betaald op mijn loon, en als ik niet aan pensioensparen deed, mocht ik nog eens 300 euro achterdragen dit jaar. En luie varkens als Eno zitten hele dagen op hun krent te zaniken. Zoals de manager van het jaar het zei: "Voor mij zouden ze alleen nog maar uitkeringen moeten geven aan mensen met een handicap."
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() @ eno:
die uitkeringstrekkers in wallonië worden nochtans vrij goed behandeld. @ henry: waarom is de manager van het jaar zo boos op de uitkeringstrekkers? hij verdient toch wellicht zo'n tien keer meer als hen? zou hij dan niet blij moeten zijn dat hij geen uitkeringstrekker is maar manager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
de manager van het jaar is een vrouw. Zij is niet boos op de uitkeringstrekkers maar stelde het expres een beetje cru. Heel wat uitkeringstrekkers zijn namelijk luie zageventen zoals Eno. Met je laatste zin ("blij zijn dat hij manager is") doe je net weer alsof de uitkeringstrekkers er niks aan kunnen doen dat ze werkloos zijn. Dat is dus dikke larie. Het is soms niet hun schuld dat ze ontslagen worden, maar als ze in de dop blijven hangen, is dat meestal wel hun schuld. Veel uitkeringstrekkers zijn trouwens zeer kieskeurig in jobaanbod. Ik ken pasafgestudeerden die nu al maanden in de werkloosheid hangen en nog altijd geen job willen aannemen die start onder de 2000 euro bruto. De jeugdwerkloosheid bij hooggeschoolden is enkel en alleen te wijten aan de hoogmoed van die afgestudeerden. En bij tiepen als eno is het van kunnen maar niet willen en liever zaniken. Ah, het zelfmedelijden van de dopper...
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() "Whenever they are not fighting, they pass much of their time in the chase, and still more in idleness*, giving themselves up to sleep and to feasting, the bravest and the most warlike doing nothing, and surrendering the management of the household, of the home, and of the land, to the women, the old men, and all the weakest members of the family. They themselves lie buried in sloth, a strange combination in their nature that the same men should be so fond of idleness, so averse to peace."
(*ledigheid) Tacitus, Germania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb een uitstekende methode om uitkeringstrekkers de stimulans te geven om op zoek te gaan naar werk: gewoon de uitkeringen afschaffen! Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat het afschaffen van uitkeringen de beste manier is om misbruik te voorkomen. Bovendien bespaart dit ook heel wat papierwerk (en dan nog beweren dat liberalen niet milieubewust zijn!)
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ter info, deze ingenieur werkt als aanvuller in een groot warenhuis. 1450 Bruto.... Net genoeg om mijn vrouw en kind eten te geven.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Stel u even voor dat de arbeidsmarkt minder rigide was georganiseerd. Jij kon dan als ingenieur aan de slag - voor 1450 bruto - en je zo opwerken door je resultaten. Bedrijven vragen nu medewerkers met een perfect profiel omdat de arbeidsmarkt (lees vakbond) extreme eisen stelt. Dan vraag je als bedrijf toch ook gewoon het allerbeste. Veel respect voor je mentaliteit.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we steriliseren de langdurig zieken, gehandicapten, debielen, psychoten, tamzakken, nietsnutten en achterlijken. indien zij zich niet meer voortplanten zullen de inferieure genen die zij dragen verdwijnen. ons volk zal een sterk volk zijn, en er zal minder geld moeten worden uitgegeven om de zwakkeren in leven te houden, omdat er simpelweg minder zwakkeren zullen zijn. degenen die het dan wel nog nodig hebben zullen alle zorg krijgen die ze nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wanneer ga je binnen in het ziekenhuis?
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oké, alle gekheid op een stokje maar ... in de dierenwereld is dit wel zeer reëel!
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. Laatst gewijzigd door Marco : 15 augustus 2004 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je vindt jezelf vast erg gevat door zo'n clichés neer te poten. nou ja, ieder z'n niveau. idem voor negeraanbidder gm10. Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 augustus 2004 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Indien u echt kon lezen dan zou je de woorden "Oké, alle gekheid op een stokje" ontdekt hebben.
In vergelijking met uw reacties is natuurlijk iedereen gevat.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vergassen die blanken!
![]() |