![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de minister van Defensie van Israel, Moshe Ya'alon, controleert Assad nog maar 40% van Syrië.
Dit betekent het feitelijk uiteenvallen van Syrië, maar ook en vooral dat het einde van de crimineel Assad nabij is, al dan niet levend. Probleem is natuurlijk dat wat na hem komt ook niet veel goeds voorspelt, maar we zijn we het intussen gewoon dat ze in de moslimwereld de pest vervangen door de cholera. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De prijzen worden aan de meet uitgereikt.
Op het moment dat de rebellen 100% van het grondgebied in handen hebben dito Assad zal men kunnen spreken van een overwinning. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ook, een pyrrusoverwinning.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel in de zionistische droompjes.
Na Qusair volgt Aleppo, laatstvernoemde is reeds omsingeld door Hezbollah en ze zijn er verdomd klaar voor. Dat gaat leuk worden, daar in Aleppo, voor de terroristen. Gulf News - Hezbollah poised for Aleppo assault 3 juni 2013 Als ratten in de val. Na het beveiligen van Qusair en Aleppo kan het 'betere' werk pas echt beginnen. Grote kuis dus. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BTW : Met (auto)bomaanslagen in een hoofdstad kan men voor heel wat problemen zorgen, maar om dan over controleren te spreken is er toch serieus over.
Ik noem zoiets gewoonweg terrorisme, ik dacht dat U daar tegen was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Het hangt er enkel vanaf tegen wie het gericht is... Ach, sommige dingen veranderen nooit... Have a nice one! ZB. |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Assad is geen president meer die zijn land kan beschermen. Daarom komen de Iraanse huurmoordenaars helpen. Ook uit Irak komen er Shia's Damascus beschermen, uit Iran zullen er ook volgen, nu nog niet in grote getallen. De terughoudende Sunni's van Syrië gaan Assad helemaal de rug toekeren.
De Iraanse sectarische gok om de meubelen proberen te redden betekent de ondergang. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ach Chipie/Dixie/Salah/... geef het toch op. Iedereen weet toch dat je aan het trollen bent. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, terroristen verdienen niet beter, maar het zijn niet alleen terroristen die als ratten in de val worden 'opgekuist'. Uw vriend Assad heeft op die manier reeds tienduizenden mensen uitgemoord, mannen, vrouwen, kinderen, babies, noem maar op... Maar goed, u lijkt daar niet tegen te zijn. Het is ook schering en inslag in uw moslimwereld, vandaar waarschijnlijk... Laatst gewijzigd door Antoon : 3 juni 2013 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik ken u niet, wie ben jij misschien? Ik weet niet waarom je flauwekul van ongure figuren klakkeloos overneemt. Je kan beter eens luisteren naar intelligentere personen. Al heeft hij het wel mis over het Marokkaan zijn.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Stand van zaken:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Assad heeft duur en excellent speelgoed gekregen van Rusland, Hezbollah doet niet onder voor de Molukkers of de Ghurka's kwa vechtlust, en zijn goed vertegenwoordigd. Ook Iran stuurt wapens en elite troepen Tenminste 50% van de Syriers lusten die ongewassen AQ baardmannen rauw. AQ wordt tot ketchup vermalen in Qusair en Aleppo, zoals het hoort, en waar we met zijn allen dankbaar voor moeten zijn. Terugkomend dat geetter van die Israelisch elke weer, wat hebben die rare snuiters toch ??????????, zelfs MCain beweert dat Assad aan de upperhand is Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 juni 2013 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ps, sorry voor mijn taalgebruik; echter gezien het feit dat de Israelisch elke keer weer dezelfde LP draaien maakt me misselijk.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |