![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op het Kootwijkerzand. Daar wordt je snel bruin.
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hier vlakbij bij de Soesterduinen.
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Have fun. Hier gaat het onweren dat het niet mooi wordt blijkbaar. Hoewel, khou daar wel van.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zag wel duinen maar geen watervlakte op de foto, dus toch even op het internet gekeken waar Kootwijk dan wel moge gelegen zijn. Het ligt niet eens bij een zee of een meer, merk ik. Bovendien ligt het niet erg ver van de autoweg waar ik zo eens om de twee jaar langskom op weg naar Groningen. Ik heb dus genoteerd : volgende keer een klein omwegje maken langs Kootwijk. Wat heb ik nog geleerd ? Wijl ik “Kootwijk” aan het googlen was, merkte ik een “Huizen te koop in Kootwijk”-site, dus ook daar keek ik eventjes naar. Wow ! Niet goedkoop, de huisjes daar in Kootwijk… Nou, de voorbije dagen zijn mijn korte passages op dit forum in ieder geval nuttig geweest. Ik weet nu niet enkel iets meer over een stukje Nederland, maar ik heb bijvoorbeeld ook geleerd wat "pispaal" betekent, ik heb vernomen dat "moeilijk te vinden zijn" voor vrijwilligers in België een excuus is om het niet te nauw te nemen met de kwaliteit en de logica, en ik heb van ene ronnydecoster zelfs iets gelezen over lasserkanonnen (http://forum.politics.be/showthread....40#post6453340 ). Kennis vergaren : het is en blijft een weldaad. |
|
![]() |
![]() |