![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk eens wat milieuactivisten die hun jarenlange dwaalkruistocht tegen kernenergie stopzetten en wegens de aangroei van gezond verstand het licht zien.
't Is blijkbaar toch allemaal niet zo slecht als we jaar en dag hebben doen geloven. Nu de rest nog. Hop atoompje hop! ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 26 juni 2013 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me aan iemand denklen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma soit: ik ben blij dat er binnen de groene beweging iets begint te euh... bewegen. Het zal nog wel enige jaren duren vooraleer de mensheid doorheeft dat kernenergie (splitsing of fusie) de toekomst is maar dit is toch al een bemoedigend begin.
![]() |