![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Russische vorsers ontdekken resten buitenaards ruimteschip
![]() MOSKOU - Russische wetenschappers zeggen in het Siberische Toengoeska brokstukken van een buitenaards ruimteschip te hebben gevonden, zo heeft het Franse persbureau AFP onder aanhaling van het onafhankelijke Russische persbureau Interfax gemeld. Het tuig zou in 1908 op die plaats zijn neergestort. In Toengoeska vond op 30 juni 1908 een grote ramp plaats, die één van de grootste wetenschappelijke mysteries van de twintigste eeuw werd. Er zou een enorme steenklomp zijn ingeslagen op enkele kilometers van de gelijknamige rivier. Dit veroorzaakte een schokgolf, honderden kilometers in het rond. Tweeduizend vierkante kilometer Siberisch woud werd vernietigd. Maar zekerheid over wat er precies is ingeslagen, bleef een mysterie. Wetenschappers van het (publieke) Fonds voor het Ruimtefenomeen Toengoeska zeggen op de site nu de resten van een buitenaards ruimteschip te hebben gevonden, alsmede een steen van vijftig kilo die zij voor analyse naar de stad Krasjonarsk hebben gestuurd. Het Franse persbureau AFP spreekt van een ,,vaisseau extra-terrestre", ruimteschip dus. Het Engelstalige Interfax gewaagt van ,,alien technical device". Het Britse internetpersbureau Ananova heeft het, onder aanhaling van Interfax, over een ,,alien craft". 12/08/2004 - afp, belga - kld |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die mannen zijn dus naar Tongoeska getrokken met als enige bedoeling om hun maffe theorie bevestigd te zien. Dan vinden ze daar een stuk metaal, dat ze onmiddelijk (voordat het in een lab onderzocht is geweest), kunnen identificeren als onderdeel van een ruimteschip. Straffe wetenschappers. P.S. Hun theorie is trouwens dat aliens ons redden door hun ruimteship tegen een enorme meteoriet te laten crashen vlak voordat deze de aarde trof. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() 1908? Daar gaat Wolfgang zijn theorie over superieure nazi-technologie.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omfg, wat een verhalen
![]() Hebben ze trouwens al de Ark van Noah teruggevonden of nie? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() djeeezes, de russen zijn helemaal zot geworden zeker? Waarschijnljk weten ze van de warmte in hun land met continentaal klimaat. Tis zomer, dus tis daar nu nogal warm in siberië
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het verhaal wordt wel verspreid door deftige onafhankelijk nieuwsagentschappen.
Wat de vooringenomendheid van de wetenschappers betreft, daar is me niets van bekend. Evenmin is me iets bekend WAT er juist gevonden is. Netzomin mij die botsingstheorie interesseert. Wat me wel interesseert is waarom mensen die hoger geschoold zijn dan de posters hier voor mij, die theorie de wereld in sturen. Of dat het door de warmte ( sic ) komt in Siberië, 'k denk dat ze wel wat meer gewoon zijn, ginder ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, het hoeft niet noodzakelijk om amateurs te gaan, een gediplomeerde kan net zo goed slechte wetenschap bedrijven en allerlei wilde theorieën de wereld insturen. In ieder geval, deze theorie hoort voor mijn part thuis tussen "Jezus was een alien" & "aliens moordden de dinosauriërs uit". Bullocks dus, tenzij er ooit een stevig bewijs van het tegendeel komt. Maar dat betwijfel ik ten zeerste. Laatst gewijzigd door Brabo : 12 augustus 2004 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
In deze komkommertijd nemen de kranten veel te vlug en volledig kritiekloos onnozele berichten over of spitten ze niks fatsoenlijk uit. Op binnenlands vlak is op dit forum nog zeer recent geschreven over de Standaard die de bal deftig missloeg in verband met de relatieve verhoging van het aantal ambtenaren in Vlaanderen. De pers doet maar aan in dit land. Niemand roept ze ter verantwoording. Ze promoten graag hun eigen zichzelve als de vierde macht, die in naam van de bevolking de drie andere kontroleert. Maar wie kontroleert de kontroleurs? Niemand. Want de verantwoordelijken zijn allemaal angsthazen die vrezen dat ze zelf niet meer in de gazet zouden komen, en dat is toch zo plezant voor het ego !! Een demokratie zonder "vrije en onafhankelijke" pers is onmogelijk. Maar zonder checks and balances kan het ook niet. On topik: we zullen eens afwachten wat we er nog van horen, maar dan van deftige analysen, wat ze daar gevonden hebben in de toendra.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 augustus 2004 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien hoe dit verhaaltje ontrafelt de komende dagen, weken, er is inderdaad maar bitterweinig feitenmateriaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zou zeggen: het waren de Russen, maar aangezien het in rusland zélf was...
misschien waren het de amerikanen?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]tippelfoutje rechtgezet met excuses van het huis[/size]
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 augustus 2004 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() by the way, tis PerCalion ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Nog paranormale verschijnselen die door K&K opgelost moeten worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ja VlaanderenBoven... ik zal het niet meer doen
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat gaan jullie allemaal doen als morgen blijk dat het nog waar is ook?
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Al het mogelijke waar de zwakke mensch zo goed in is: zich wentelen in denial
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze moeten dus eerst met onomstotelijk bewijsmateriaal komen, en niet met een stukje verwrongen metaal. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan tegen een paar van die rabiate non-believers eens goed 'ha, ziet ge nu wel, ik heb het altijd al gezegd.' roepen. Hmmmm, sweet revenge. 8) |
|
![]() |
![]() |