![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu nog verlost geraken van dat ander gedrocht: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Oh, ik dacht dat je sprak van
![]() aangezien het toch al een tijdje geleden is dat hij zijn calimero-comédie op tv niet vertoond heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boudewijn dezelfde verstandelijke vermogens toekennen als BDW is een beetje een kaakslag in het gezicht van laatstgenoemde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mij is dat soort mens een bedrieger en zakkenvuller... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als dat zou kloppen zou ik niet eens reageren...
Maar ook in dit vak geldt dat het niet alleen schuim is dat drijft... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Je hebt verschillende soorten humanoiden.
Homo Sapiens Sapiens, Homo Erectus, Homo Neanderthalensis, Homo Habilis, Homo politicus, enz... De meeste van deze primaatsoort zijn uitgestorven, behalve de Homo Sapiens Sapiens en de Homo Politicus. Deze laatste heeft de eigenschap te hebben zeer machtswellustig te zijn en zeer onbetrouwbaar te zijn. Oppassen dus als je een Homo Politicus tegenkomt. (Gisteren stond er 1 in de inkomhal van het gebouw waar ik werk. Homo Politicus met naam Turtelboom. Ik ben er in een brede boog rond gestapt en vooral geen oogcontact gezocht) Laatst gewijzigd door knip : 1 augustus 2013 om 16:00. |
![]() |
![]() |