![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een interview met kersvers minister van sport Anciaux stond wel iets interessants:
Citaat:
Makkelijk zal het echter niet worden, aangezien het BOIC één van de allerlaatste belgicistische bastions is, waar de ene 'baron' over de voeten van de andere stuikelt. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Juist, helaas zal het wellicht bij deze ene uitspraak van Bertje blijven. Een troost: de dag dat België barst, barst ook het BOIC.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het is een droom om bij de openingsceremonie de Vlaamse leeuw te mogen zien wapperren.
En zelfs als de Belgen z'n ondergang schreeuwen, Vlaanderen is sterker dan duizenden eeuwen, Vlaanderen is niet dood, Vlaanderen zal leven, Vlaanderen doet Belgie barsten en beven, weg met die bastaard de Belgische staat, Vlaanderen is alles wat nog bestaat, Vlaanderen mijn volk, mijn vlakkeland, Vlaanderen is mijn vaderland |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is idd zeer belangrijk; dat de mensen voor Vlaanderen supporteren en niet voor België, vooral bij jonge mensen (de toekomst) zou dit een groot (het laatste?) deel België wegschrappen
|
![]() |