![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hicks of Boyle op Acht!! | |||
Voila. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Huh? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Voila. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Demper. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu we er toch over bezig zijn: wanneer zendt Acht in het kader van "In het holst van de lach" eens een show van Frankie Boyle uit? Want George Lopez en Dane Cook hebben we nu zo vaak gehad dat het niet meer om te lachen is. Al was dat bij die twee de eerste keer ook al niet echt het geval...
Of misschien dat ze beter al eens met een show (Sane Man bv) van Hicks beginnen, want documentaires over hem genoeg, maar een complete show? Of heb ik ergens iets gemist? Voila.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie mij genoodzaakt om 'huh' te stemmen aangezien ik wegens niet-digitaal of zoiets, geen zender Acht kan bekijken....(en ik Demper al genoeg kan ambeteren op zijn West-Vlaamse draad
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hicks op Acht.
Dan stijgt het niveau tenminste wat. En na Hicks kunnen ze Carlin integraal uitzenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks tegen Carlin hoor, maar die heb ik de laatste tijd toch al regelmatig zien passeren...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom staat mijn naam in die poll?
PA=>RD |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis toch niet te geloven eh?
Dan geeft ge ne mens al eens een gepersonaliseerde optie in een enquete, als eerbetoon zou je kunnen zeggen, gaan ze bij de mods staan mekkeren. Ik had niet eens een bedankje gehoeven maar dit is toch wel het toppunt van ondankbaarheid eh Demper. ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En trouwens, ik kan de advocaat in mij niet kort genoeg houden om zou hij niet op het feit willen wijzen dat het woord Demper meerdere betekenissen (akoustisch, hydraulisch,...) heeft en daardoor niet noodzakelijk op aanklager doelde.
Hij vraagt mij daar wel 250 euro voor eh Demper...
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, het ging hier over Acht en comedy enzo.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verwondert mij dat er nog geen GAS boetes worden gekoppeld aan het aantal strafpunten en banmeldingen. Stel je voor dat je voorgoed gebanned wordt en je dan ook voorgoed een GAS boete dient te betalen. Ze klagen hier wel dat de PS graait in de centen van de burger en likkebaardend de belastingen verhoogd om dan bodemloze putten te creëren, maar blijkbaar heeft de N-VA veel geleerd van hun rode vrienden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat het over Susan Boyle ging ...
Toch funny kijk maar, vergewis u er zelf van Linkie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen 8 casa CM
![]() Mijn TV gebruik ik meer als PC-scherm ipv tv-scherm ![]() Ik kijk zelfs nog maar heel weinig tv , ondanks zovele zenders !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Youtube maar eens rond, ge gaat ne grappige, maar vooral verstandige mens ontdekken!
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gerapporteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij staat 8 op 9, maar de comedians shows zijn soms enorm goed.