![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is vrijwillig vertrokken dus is het ook ons probleem niet dat hij daar vermoord is.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 15 oktober 2013 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders was het ons probleem ook niet meer hoor.
Het vermoorden van iemand omschrijven als een "probleem" is overigens bijzonder bevreemdend.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar volgens sommige onverantwoordelijke multiculprutsers zouden we toch maar die vreemdelingen uit alle oorlogvoerende landen aldaar moeten binnenlaten, op elkaar stapelen, hun familie en vrienden laten overkomen en een levenslange toegang tot het OCMW geven. Wij betalen gewoon, niets aan de hand!
En dat er daar in die regio voortdurend oorlogen zijn, dat nemen we er maar bij als vanzelfsprekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft de Block al mensen uitgewezen die gerust hadden kunnen blijven maar laten we vooral het goede werk dat er wel gebeurt zeker niet vergeten, ben benieuwd wat er nog meer lekt over die Afghaan.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 15 oktober 2013 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Voor mij is afgewezen afgewezen en daarmee uit. (of het al of niet moreel verantwoord is om iemand naar een 'oorlogszone' terug te sturen....dat is een andere kwestie)
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel vreemd dan dat deze oefening niet in omgekeerde zin gemaakt wordt: wat dan met de uitgewezen asielzoekers waar het intussen nog steeds niet slecht mee is afgelopen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niet onmiddellijk het vermoeden indien een gedeporteerde in zijn moederland "verdwijnt" dat dit hier altijd in de pers komt. Laatst gewijzigd door giserke : 15 oktober 2013 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet goed aflopen.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dus we weten het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De situatie in Afghanistan is veilig bevonden door een bende vastgeroeste juristen van middelbare leeftijd. Wat doen Belgische militairen daar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb zoveel begrip, voor die mensen die hier een betere toekomst komen zoeken.
Ik heb zelfs begrip voor mensen die naar hier komen met drogredenen om maar van het OCMW te kunnen genieten. Wij moeten maar zo lomp niet zijn. Maar erger vind ik nog die organisaties die dat steunen. Ik zou het zo leuk vinden dat die organisaties zelf instaan voor de opvang van die naar hier komen met drogredenen en dat niet op kosten van de gemeenschap laten. Maar zelfs dat is utopie want die organisaties moeten soms zelf nog gesubsidieerd worden op kosten van de gemeenschap. Zielig vond ik het toen mijn vader stierf na een leven hard werken aan een karig loon in een ijzergieterij, zonder ooit 1 dag zonder werk geweest te zijn. Zielig vond ik het, toen mijn moeder bedlegerig werd en thuis niet meer geholpen kon worden. Zij werd opgenomen in een rusthuis en ik haar zoon, kon opdraaien met het kindsdeel te betalen elke maand bij het OCMW. Zielig vond ik het, wanneer ik naar het OCMW moest om de documenten te ondertekenen en daar in een zaaltje kwam vol bruine apen die languit op een stoel zaten te wachten tot het hun beurt was. Zij Roetmoppen kwamen HALEN ikke witte Belg kwam BETALEN. Ik moest nog eerst vragen of ze hun voeten wilden intrekken zodat ik naar de balie kon stappen. OOO Dierbaar België OOO Heilig land der vreemdelingen. Ons zweet en portemonnee zijn aan u gewijd. ROT OP !!! , Ziekelijke Paljassen aan de REGERING. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb zoveel begrip, voor die mensen die hier een betere toekomst komen zoeken.
Ik heb zelfs begrip voor mensen die naar hier komen met drogredenen om maar van het OCMW te kunnen genieten. Wij moeten maar zo lomp niet zijn. Maar erger vind ik nog die organisaties die dat steunen. Ik zou het zo leuk vinden dat die organisaties zelf instaan voor de opvang van die naar hier komen met drogredenen en dat niet op kosten van de gemeenschap laten. Maar zelfs dat is utopie want die organisaties moeten soms zelf nog gesubsidieerd worden op kosten van de gemeenschap. Zielig vond ik het toen mijn vader stierf na een leven hard werken aan een karig loon in een ijzergieterij, zonder ooit 1 dag zonder werk geweest te zijn. Zielig vond ik het, toen mijn moeder bedlegerig werd en thuis niet meer geholpen kon worden. Zij werd opgenomen in een rusthuis en ik haar zoon, kon opdraaien met het kindsdeel te betalen elke maand bij het OCMW. Zielig vond ik het, wanneer ik naar het OCMW moest om de documenten te ondertekenen en daar in een zaaltje kwam vol bruine apen die languit op een stoel zaten te wachten tot het hun beurt was. Zij Roetmoppen kwamen HALEN ikke witte Belg kwam BETALEN. Ik moest nog eerst vragen of ze hun voeten wilden intrekken zodat ik naar de balie kon stappen. OOO Dierbaar België OOO Heilig land der vreemdelingen. Ons zweet en portemonnee zijn aan u gewijd. ROT OP !!! , Ziekelijke Paljassen aan de REGERING. Laatst gewijzigd door adizal32 : 15 oktober 2013 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() De eerste vraag die gesteld moet worden is of deze persoon effectief vermoord is. Bij wijze van spreken is hij daar omgekomen door een verkeersongeval of in een situatie die eigenlijk niets met deze persoon specifiek te maken had/heeft.
Ik vond dat de commissaris-generaal een goed punt maakte dat we op basis van individuele cases geen beleid voor een heel land of een hele regio kunnen bepalen zoals gevraagd wordt. Geen zinnig mens zou toch gaan vragen om iemand uit Tsjetsjenië eenzelfde statuut te geven als iemand uit Moskou (al is het beiden Rusland). Er kan en moet nog een pak verbeterd worden aan het uitwijzingsbeleid (in beide richtingen) maar dat moet zeker niet gebeuren via steekvlampolitiek zoals dat advocatenbureau nu voorstelt.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verschil zou het make mocht hij wel een N-VA sympathisant zijn? Noch een partij, nog haar aanhangers zijn verantwoordelijk voor de debiliteiten die we hier op tijd en stond te lezen krijgen (behalve dan misschien in het geval van officiële medewerkers, zoals die idioten van de BUB).
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gebrek aan internationale ervaringen en kennis van andere culturen en volkeren? Overal wordt soms ten onrechte de huidskleur gezien als verklaring of symptoon van een ongepaste situatie en dan vooral als men bestolen wordt of zich zo voelt. Dat heeft weinig te zien met pôlitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier worden ook wel eens illegalen van kant gemaakt, hun problemen lossen niet automatisch bij de grens op. Voor mensensmokkelaars is het natuurlijk een godsgeschenk wanneer ze met een dode teruggestuurde kunnen uitpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() We moeten zorgen dat het hier onveiliger wordt voor Afghanen dan in Kaboel en omstreken zodat ze van zichzelf weg gaan. Daarom geven we in Antwerpen vanaf 1 december GAS-bonussen voor elke balzak van een Afghaan. Er komt wel een honderdvoudige GAS-boete voor het kweken van Afghanen.
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 15 oktober 2013 om 16:07. |
![]() |
![]() |