![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wat denken jullie?
Ik ben voor. Versnippering langs rechtse zijde is nooit goed. N-VA en Vlaams Belang zijn natuurlijke bondgenoten. Beide partijen moeten wat water bij de wijn doen en ik ben ervan overtuigd dat een fusie zeker haalbaar is. Volgens mij haalt een fusie zeker 35% van de stemmen. Dan staan we sterk in onze schoenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Grappig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Wat er zo dom of grappig aan is begrijp ik trouwens niet. N-VA bestaat nu al uit de helft Vlaams Blokkers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, een fusie van die twee partijen zal nooit de som van de huidige stemmenaantallen opleveren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een fusie zal sowieso meer halen dan de N-VA nu alleen doet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Bram Vermeulen is 1+1=1.
Jammer voor Bezeke, maar ik denk dat De Wever nog liever een brug naar de PS slaat dan naar het VB. Jammer, dat Bart niet schijnt te beseffen dat hij op dat vlak �*lles van de Franstaligen te leren heeft. Die sluiten zelfs de duivel niet uit als ze er hun doel mee kunnen bereiken.
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
samen zouden ze de helft van de zetels moeten halen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land zal splitsen omdat het onhoudbaar wordt. Omdat onze machtsgeile "democraten" zich steeds krampachtiger aan de macht blijven vastklampen n hiervoor hun speelmarges steeds sneller opvreten. De crisis is in dat opzicht een goeie zaak geweest, maar alles staat of valt uiteindelijk met grote "foute" partijen (i.c. VB en N-VA). Hoe meer stemmen die hebben, hoe moeilijker de regeringsvorming wordt en hoe meer schrik ze krijgen. Dat het VB achter een cordon steekt is dus irrelevant. Het enige wat telt is dat ze zoveel mogelijk stemmen wegkapen bij de machtspartijen. En N-VA en VB als aparte partijen zullen het op dat vlak veel beter blijven doen dan wanneer ze zouden samensmelten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez vooruit, om de twee maand moet er zo eens een draad gelijk deze zijn.
Klassiek antwoord: niet met mij. Ik ben zelfs redelijk tevreden nu: één ernstige partij en één zweeppartij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft van de huidige n-va aanhang loopt gegarandeerd gillend weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in plaats van de helft, mag je één procent schrijven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe grappig vind je ze juist ? Ga je 'de mop' op facebook zetten ? Ga je iedereen bellen/sms'en/twitteren met deze 'mop' ? Krijg je een binnenpretje ? Begin je te glimlachen ? Ben je op de vloer aan het rollen van het lachen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Zeg, azo een persoonlijk dingen vragen. Dat zijn jouw zaken niet hé.
|
![]() |
![]() |