![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende week zaterdag wordt op Radio het programma 100 op 1 uitgezonden.
Dat zijn de 100 beste Belgische liedjes, op basis van lijstjes die luisteraars mogen inzenden. Goed, je kan discussiëren over het feit dat het over Belgische liedjes gaan, dat Radio 1 een zender is door en voor bange blanke Vlamen, maar daar wil ik het niet hebben. De top 5 van vorig jaar: 1 Ne me quitte pas - Jacques Brel 2 Twee meisjes - Raymond van het Groenewoud 3 De eerste sneeuw - Jan De Wilde 4 Tim - Wim De Craene 5 Als ze lacht - Yevgueni Mijn top 5 die ik heb ingezonden: 1 Zjef Vanuytsel - Zotte morgen 2 Stef Bos - Is dit nu later 3 Clouseau - Domino 4 Gorky - Mia 5 Yasmine - Porselein Jullie top 5?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wim De Craene - Marcellino + nog wel wat van hem
TC Matic - Oh la la Wallace collection - Daydream Raymond - twee meisjes Clouseau - En dans + wat van Hooverphonic, The Bet, The kids, Louis Neefs, Ann Christie etc...
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aroma di amore: koekoek in de stad
De kommeniste: Ritmische dans Moondog jr: jintro & the great luna Madou: Niets is voor altijd Bobbejaan Schoepen: de lichtjes van de Schelde
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Waes - Dos Cervezas
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had gedacht dat jij iets van Orlandus Lassus ging noemen.