![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het aanvankelijke doel van de Werkgroep Radicalisering IJzerbedevaart was de hérovering van de IJzerbedevaart. Ondertussen heeft de v.z.w. IJzerwake wel de weide in Steenstrate aangekocht, waardoor de IJzerwake stilaan een eigen leven gaat leiden. Naast een (zieltogende) IJzerbedevaart dus.
Geen enkele nationalist kan met leedvermaak aanzien, hoe de IJzerbedevaart doodbloedt en gerecupereerd wordt door al wie/wat links, multicultureel en belgicistisch is. ![]() Wordt het niet dringend tijd dat de 83ste IJzerbedevaart opnieuw de onze is? ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 30 augustus 2004 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De huidige IJzerbedevaart zal rustig doodbloeien dus er is geen nood aan radicale 'herveroveringsacties' maar gewoon nog enkele jaren geduld tot ze zelf inzien dat ze fout bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan verenigingen als de VVB of het OVV eens samenwerken met de geïnteresseerde financierders om eens modern campagne te voeren. Snappen ze nog altijd niet dat de bevolking niet overtuigd raakt van lange toesprakken en affiches die meer van kunde van het schrijven van een tractaat bewijzen dan wel van campagnevoeren? En voor de rest interesseert mij geenszins hoeveel er hier of daar staan. Vlaanderen staat er nergens mee. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Citaat: Het aanvankelijke doel van de Werkgroep Radicalisering IJzerwake was de hérovering van de IJzerbedevaart.
Voil�*, je zegt het. Een neo-fascistische machtsovername. Dat was het plan. Dat is het plan. Heeft iedereen nu eindelijk gesnapt wat het echte probleem was en nog steeds is? Laatst gewijzigd door Clio : 30 augustus 2004 om 16:00. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Wanneer hadden de pogingen tot machtsovername plaats? Wanneer werd Spirit gesticht? Moet ik een tijdslijntje tekenen? Hadden de neo-fascisten de radikale flaminganten niet voor hun kar kunnen spannen, de Spiritisten hadden nooit zoveel invloed gehad.
Overigens, toon me eens aan (programmaboekje, toespraak,...) welke Spiritistische boodschappen er verborgen zaten in de IJzerbedevaart van zondag jl? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij hebben dat recht, want wij vertegenwoordigen de Beweging. 8)
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen was dat nog de Volksunie. Overigens, wie schreef ooit 'Vlaamse vrienden, laten we scheiden'? Wel? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Clio, niet onnozel doen he, precies alsof 'de boze facisten' het wilden veroveren.
Het waren de linkse spirit liefhebbers die alles wat radicaal is weggejaagd hebben. De 'herrovering' is dus niet meer dan een reactie. Trouwens de laatste bedevaard was een pijnlijke klucht, hoelang zal je het blijven rekken? Het is duidelijk dat de wake veel wervender is en een groter maatschappelijk draagvlak heeft (tot spijt van wie het benijdt). Trek de juiste conclusies in de plaats van alles wat misloopt te steken op een ander.
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Meer hoeft er niet gezegd worden dacht ik.
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() En mensen met een linkse sociaal-economische visie kunnen geen Vlaams-nationalisten zijn?
Overigens, waar staat die poll? |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die poll staat hier ergens op pol.be. Ik weet ook niet juist waar...
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Jij schreef: "In die poll over stemgedrag, heb jij gestemd op 'ik stem links'. Meer hoeft er niet gezegd worden dacht ik". Ik vraag je dit aan te tonen.
Maar waar het over ging: ik vroeg je klaar en duidelijk waar je in de toespraak van Walter Baeten Spiritistische klemtonen ontdekt hebt. Als je het mij vraagt, dan was de toespraak van Walter Baeten wat een overgrote meerderheid van Vlaams-nationalisten al jaren vragen: duidelijk, radikaal en niet partijpolitiek gekleurd. |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Zijn geleuter over vrede-vrijheid-verdraagzaamheid.
Dat heeft m.i. niets te maken met het IJzertestament. Gans zijn redevoering was erop gebaseerd. Moet ik verder gaan?
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Dat is het Ijzertestament, IDIOOT!
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al eens gehoord van Godsvrede-Zelfbestuur-Nooit meer oorlog?
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Elk gesprek hierover lijkt zinloos. Jammer.
|
![]() |