![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tml?show=react
En hij gaat dat combineren met het burgemeesterschap .. of draait deze burgervader (of moet ik hem nu burgerverrader noemen) de Antwerpse kiezer een riek in de rug ? Meer nog draait hij de vlaams nationalisten tegelijk een loer door federaal te gaan ?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Fantastisch nieuws
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn stem heeft hij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Op weg naar een volgend fiasco. Ook al heeft hij 35 % in vlaanderen, hij moet nog steeds een meerderheid vormen.
De nva kan verkiezingen winnen, maar ze niet verzilveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou Bart De Wever niet mogen,dat wat Di Rupo al jaren doet. Het burgemeesterschap van Mons (of Antwerpen in het geval van De Wever) combineren met het Premierschap? Is Di Rupo dan ook een burgerverrader volgens U? Draait Di Rupo de Bergense kiezer dan ook een riek in de rug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vlaams parlement kan beslissen wat ze wilt, ze kan niets beslissen over zaken die buiten haar bevoegdheid liggen. Als ze onafhankelijkheid verklaren en de federale diensten gaan niet mee gebeurt er de facto niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verbaast ons dat? Nee. Het was al langer duidelijk dat Dewever een ordinaire postjespakker is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen, Aalst, Sint-niklaas en andere steden en gemeenten hebben ze het nochtans wel verzilverd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Bart De Zever: "Ik breek waarschijnlijk mijn woord, lol"
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belooft als ze op een hoger niveau een vinger in de pap krijgen... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad het Vlaams Parlement dat de onafhankelijkheid van Vlaanderen kan uitroepen . Het federaal Parlement heeft daar geen bevoegdheid over. Confr.Het universele zelfbeschikkingsrecht der Volkeren. Montenegro heeft zijn onafhankelijkheid ook uitgeroepen en de Servische federale regering kon daar niets tegen inbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet radicaal anders dan onder Janssens of Detiège dus.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar o wee als Bart De Wever hetzelfde zou willen doen ,dan is het Belgicistische kot te klein . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad als de NVa geen overgrote overwinning zal hebben wil dit betekenen dat er in dit ondemocratisch land de franstalige tirannie tegen de Vlaamse welvaart in gewoon zal worden verder gezet. Met dank aan alle dwazen die weigeren hun eigen hersenen te gebruiken en die liever de drogredenen van de Vlaamse bedriegers op regeringsniveau blijven doorslikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het Vlaamse parlement kan het federale parlement boykotten en weigeren een federale regering te vormen en ook maar iets uit te voeren zolang er geen orde op zaken wordt gesteld en de anti-Vlaamse en anti-democratische wetten niet ingetrokken worden
|
![]() |
![]() |