![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ons Vlaams varken leeft nog steeds. Allez dit exemplaar misschien niet meer, maar allez...
https://www.youtube.com/watch?v=0Eal...e_gdata_player
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oren doen pijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou er nu niet vertederd kunnen worden door zo'n varkentje ?
![]() |
#8 |
|
![]() Nu al met vuurwerk aan 't spelen ?
Tussen haakjes : Demper, van harte een vrolijk, gelukkig en West-Vlaams-vrij 2014 gewenst. Voor de anderen, van harte een vrolijk en gelukkig 2014 gewenst.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() GVD, Xenohpon, 'k ging zjust afsluiten om te gaan eten.....mijn goesting is over....
![]() Maar allé, omdat 't (bijna) Nieuwjaar is, niet meer doen en 't is je vergeven. ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 31 december 2013 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergissing Xeno, dat is geen varken maar een Hutt.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 31 december 2013 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik eet bijna elke dag spek. Lekker. Mmmmm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve geen varkens & hutts te beledigen , aub
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat die een kuur speed & coke gedaan had om gewicht te verliezen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog even over de 'andere' varkentjes dan maar Zoo geeft zwijnen huisarrest op nieuwjaarsnacht Deze bedoel ik ![]() Met het vuurwerk gisteravond hielden dierenliefhebbers hun hart vast, want de meeste huisdieren zijn niet erg kien op knallend vuurwerk. In de Antwerpse Zoo werden daarom ook maatregelen genomen. "Er is een veiligheidszone ingesteld aan de rand van de Zoo", zegt woordvoerder Ilse Segers. "Niet alleen voor de luide knallen", weet Segers, "maar zeker ook voor vuurwerkpijlen die de dierentuin invliegen. Daarom moeten alle dieren in die zone moeten 's nachts binnenblijven." Het gaat voornamelijk om de zone waar de varkens zitten, onder andere de wrattenzwijnen krijgen huisarrest. De okapi's wonen ook wel aan de buitenkant van de dierentuin, maar zij blijven anders 's nachts ook binnen. "Het is een voorzorgsmaatregel, want we hebben nog nooit problemen ondervonden tijdens de jaarwisseling", geeft Ilse Segers nog mee. Zo zie je maar, het éne varken is het andere niet!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |