![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Met de 6 ° staatshervorming, ligt voor het eerst het zwaarte punt in de deelstaten.
Als ik dus de volgorde bekijk van macht-besluitvorming Wallonië – België – provincie- stad Vlaanderen – België – provincie- stad Mogen de vlaggen op officiële plaatsen nu ook zo bevestigd worden ? De Vlaamse leeuw / Waalse haan boven de tricolor ? ik weet het , dom topic. Maar bij sommige mensen gaan we wel het achterste van de tong zien
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En de minister president ipv een onverkozen koning en zijn echtgenote in de gemeentehuizen op de foto?
Hoe is de wetgeving terzake eigenlijk? Wie beslist over deze sterk symbolische maar vrij banale zaken? En wat met de sjerp van Vlaamse gemeenteambtenaren bij officiële aangelegenheden? Moet dat niet eens gemoderniseerd worden? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 februari 2014 om 01:10. |
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
En als het zwaartepunt bij de gemeenschappen gaat liggen wordt er dan eindelijk een Vlaamse gemeenschap voor gelijke kansen en tegen racisme opgericht die alle aanslagen, ook en vooral tegen het Vlaamse Volk en tegen de elementaire rechten van dat Vlaamse Volk in heel de gemeenschap Vlaanderen, dus ook in Brussel aan de kaak gaat stellen? Wow, we zouden eindelijk de 21ste eeuw instappen, want de vorige eeuw heeft genoeg aangetoond tot wat imperialisme, om het even welk imperialisme, kan leiden
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Statenlid
|
En als het zwaartepunt bij de gemeenschappen gaat liggen wordt er dan eindelijk een Vlaamse gemeenschap voor zwakzinnigen opgericht die alle internettoegang aan deze gaat ontzeggen? Wow, we zouden eindelijk de 21ste eeuw instappen, want de vorige eeuw heeft genoeg aangetoond tot wat zotten, om het even welk diagnose, kan leiden.
Is het ook toegestaan een piratenvlag op te hangen? Op welke plaats moet deze dan komen? |
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.standaard.be/cnt/blnve_20130120_003
Als een prutsburgermeestertje van het zevende knoopsgat in het nationaal nieuws wil komen hangt hij eventjes de vlaggetjes verkeerd. De dienaars van het volk staan zelf in voor het volksvermaak.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Saint Malo. is nog een afspraak tussen een piratenleider en een Franse koning. een eis van de piratenleider die de koning toestond. zolang die piraat maar - franse boot met rust leid - vooral engelse boten kaapte - een deel van de buit afstond aan de koning
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
neen, toch voor mij niet.
maar het kan bij bepaalde mensen het achterste van hun tong tonen. in onderscheid 4 nationalisten - Belgische vlaggen zwaaier nationalisten - Vlaamse vlaggen zwaaier nationalisten - Belgische argumenten nationalisten - Vlaamse argumenten nationalisten een topic als dit, kan helpen om bepaalde mensen te plaatsen u mag me indelen onder Vlaamse argument nationalist
|
|
#11 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
Dat zal indruk maken de volgende keer dat we scrabble spelen. Zeker weten.
|
|
#13 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dit is een heraldische leeuw: ![]() Wat dit gebukte verlept grootgemuild schepsel met lui oog daarentegen moet voorstellen, of welke kleuter of dronkaard verantwoordelijk is voor dat gedrocht, weet ik niet. ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 februari 2014 om 19:36. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom kick jij eigenlijk zo op de Waalse Leeuw van het Duché de Limbourg? Zijn Waalse leeuwen beter dan Vlaamse?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Europees Commissaris
|
Artistieke vrijheid is één ding, maar de Vlaamse Leeuw is aan wat plastische chirurgie toe. Hoe kan iemand nu trots zijn op dat misbaksel?
|
|
#16 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 februari 2014 om 19:44. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
Het goede voorbeeld.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Europees Commissaris
|
Als ik me niet vergis is dit de N-VA variant. Dat trekt ook op niets, dat blokkig beest lijkt te glimlachen.
Ik weet niet wat voor variant dit is, maar dat kan er al meer mee door. ![]() Het VB-schepsel ga ik hier zelfs niet bijzetten.
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal een geste doen: hang de vlaggen die ge verkiest en hang uw vlaggen zoals ge wilt.
|