![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...ssamoord.dhtml
En deze komen ook "ONGEHINDERD" naar ons sympathiek landje terug ....Niks aan het handje !! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 17 februari 2014 om 21:04. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ze mogen blijven waar ze zijn!
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waar halen onze POCO'S dan de " sosiaal begeleiders"vandaan ?? wanneer er zo een paar (honderden)(oud strijders) terug in het land zijn ?? Zo word er werk verschaft aan een paar honderd begeleiders zeker !!(grote lol)
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zo houden ze hun eigen beroep in stand, 2 sociale werkers per terugkerende Syrië strijder plus extra controle van politie.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de verkiezingen genoeg (s)linkse politici die naast een zetel grijpen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 februari 2014 om 00:47. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Er zijn mensen die in een andere draad hier ouders veroordelen die geen veroordeelde twaalfvoudige kinderverkrachter naast hun deur willen hebben.
De mensen die mij veroordelen omdat ik die religieus fanatieke massamoordenaars niet naast mijn deur wil hebben mogen zich door mij op hetzelfde niveau geacht weten. Compleet achterlijk en zelfdestructief... En d�*t, dat wil ik niet zijn. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of was zijn stelling alleen maar om ook eens voor de camera's te kunnen kakelen? |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Rebellen hebben die gasaanval uitgevoerd en veel kinderen vermoord voor de 'goeie zaak' om de VS mee in het conflict proberen te trekken, alle rebellen zijn hier dus voor verantwoordelijk. Je verdedigt gewetenloze massamoordenaars.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Waar verdedig ik dat dan?
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ah, ik dacht dat je die ontkende door zo op de Fluppe te kakken, je moet geen namen meegeven om een oorlogsmisdaad te hebben. Rebellen vrienden gebruiken altijd de anonimiteit en versplintering als excuus, Assad is makkelijk omdat die een naam heeft.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien kan u dat eens aan Filip vragen en u hier op een serieuze manier aan de discussie wagen? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verdedig ik die dan? |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , ik ben benieuwd !!
http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...yrie-strijders http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...en-aangehouden
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
‘Hollandse’ Syriëstrijder poseert apetrots met een afgehakt hoofd (foto). http://clint.be/actua/hollandse-syri...akt-hoofd-foto |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Weeral zo'n moslim met een slimme intelligente blik in de ogen.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respekt voor deze hulplozen , zij verdienen het volste respekt ,
medische bijstand , een huis , eten , gratis internet , tv , woning , enz .... oh , ik ben sarcastisch , eeeej !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 februari 2014 om 04:02. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...doden_rebellen
Behulpzaam als steeds verschaffen Syrische regeringstroepen en Hezbollah-militieleden aan de minderbedeelden voldoende middelen (non-ferro-metalen,toegediend met sterk penetratieve projectie-gereedschappen) opdat laatstvernoemden nooit meer iets nodig zullen hebben.Ook diegenen die de "hel van Belgie" ontvlucht zijn mogen rekenen op hulp.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 februari 2014 om 06:00. |
![]() |