![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongerustheid over exotische hertensoort in Schoten en Brasschaat
De Chinese muntjak plant zich gretig voort in de bossen van Schoten en Brasschaat. Het Agentschap Natuur en Bos wil daar verandering in brengen, aangezien het diertje een bedreiging kan vormen voor onze inheemse hertensoorten. “De afgelopen drie jaar is het hertje af en toe al opgemerkt, maar we ontvangen steeds meer meldingen. Dit kan problemen opleveren voor het territorium en het voedsel van de inheemse reeën, en ook voor de verkeersveiligheid”, zegt Dirk Jordaens, Directeur van het Agentschap voor Natuur en Bos Antwerpen. Het hertje van amper een meter hoog, is oorspronkelijk afkomstig uit China, maar werd ooit in Europa ingevoerd als parkdier. De muntjak plant zich enorm snel voort. In Engeland en Wales is de populatie al opgelopen tot meer dan 650.000. In Nederland geldt intussen een volledig handelsverbod. ================================================== ===== Zelfs onze Nationale pravda stuurt dit racistische bericht de wereld rond: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...rpen/1.1891550 Wat is het probleem in feite? In Antwerpen of Brussel wonen toch ook nog slechts 30% inheemse bewoners? en daar valt toch niemand over?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Onze regering houdt zich liever bezig met beesten dan met haar burgers. Dat viel al wel af te leiden uit heel dat gezever rond die panda's uit China.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Toch liever een Chinese muntjak dan. Die vragen geen uitkeringen aan, en hebben naar mijn weten nog niemand verkracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() We zullen er jagers op afsturen, net zoals met die everzwijnenplaag in Wallonie... Oh wacht, uiteindelijk hadden die er ook maar één zielig zwijntje kunnen neerknallen... Incompetentie alom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Maar mijn beste, ik word nu al door moslims beschouwd als een kaffer, erger dan een kakkerlak, omdat ik christen ben. Nog erger: ik waag het om op de bus of tram mijn haren los rond mijn hoofd te dragen! Ergere zonden kan je als vrouw toch niet begaan!?
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 28 februari 2014 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |