![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Velen kennen wel het zondagmiddag debat op RTL.
Blijkbaar moet men daarvoor ook al speciale politiebescherming gaan aanvragen want islamisten stonden iemand af te wachten om hem te slaan en natuurlijk wanneer de man op de grond ligt erop te schuppen. Waar zijn de blokbusters nu om dat te criticeren? Ze zullen wel zwijgen of honderden excuses gaan uitvinden om deze wandaad goed te keuren. Citaat:
Laatst gewijzigd door nadine : 12 september 2004 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() wat had je nu verwacht Nadine dat ze het aan de grote klok zouden gaan hangen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen regelmatige kijker van het RTL-debat dus dit is het eerste dat ik er van hoor. Uiteraard keur ik dat geweld af. Reactiaonaire islamisten zijn evenzeer tegenstanders als onze reactionaire vrienden hier op dit forum.
Onze vriend GC heeft er recent zelfs een artikel over geschreven. Misschien kunnen jullie er nog iets van leren. http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2004/06/07/islam.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mocht die deze namiddag dan nog voetballen ?
is die niet gearresteerd wegens geweldpleging ? kreeg die de gele of rode kaart ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
www.gva.be Eén van de deelnemers aan het debat in de uitzending 'Controverse' op RTL is zondag bij het verlaten van de gebouwen van de omroep aan de Arianelaan in Sint-Lambrechts-Woluwe aangevallen. Claude Moniquet, directeur van het Europees centrum voor strategische inlichtingen en veiligheid, kreeg er vuistslagen en stampen met de voeten. Zijn aanvaller, een voetbalspeler uit de hoogste klasse, werd door de politie verhoord, zo meldde RTL in het zondagavondnieuws. Ondervraagd door RTL zei Claude Moniquet dat zijn aanvaller hem wellicht had opgewacht aan de uitgang van de Brusselse vestiging van RTL. Hij verklaarde dat de man hem eerst mondeling aanpakte, hem verwijtende dat hij een anti-moslim was. Claude Moniquet voegde daar in het RTL-journaal aan toe dat hij geen polemiek had gewild en dat zijn aanvaller hem daarop begon te slaan en eens hij op de grond lag, hem ook schopte. De aanrander werd door de polite ondervraagd. Het is volgens RTL een voetbalspeler uit de eredivisie. In de wagen van de man werden vijf of zes boeken met islamitische inslag gevonden, aldus RTL De vreedzame "religie" aan het werk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zowel de extreme islamitische fundementalistische houding als de extreem rechtse houding zijn te verwerpen strategiën. Maar dat zal u natuurlijk een zorg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ook de relatieve tolerantie is wat vaag. Op elk ogenblik was de Islam ergens zeer intolerant met vervolgingen en uitmoorden van andersdenkenden of andergelovigen. Dit in beschouwing genomen vind ik het wel zeer relevant artikel en begin wat anders te denken over lsp-mas (dacht dat het gewoon een ander stelletje stalinisten was zoals de PvdA). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is Pro een of ander iets, dus de SP-A is onmiddelijk tegen. Je hoeft dus niet te komen preken over het slecht wezen van "starheid".
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Pas op ik keur helemaal af wat hem uitgespookt heeft. Er is geen enkel excuus voor om dit te rechtvaardigen. Maar eerlijk is eerlijk. Moest het een Belg geweest zijn, dan zou het een faits-divers geweest zijn en zou het dit forum niet eens gehaald hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is geen fait-divers, juist zoals met Rob Klop! De man schopt ook nog in eerste voetbal van België en stond een onbekende af te wachten om hem af te kloppen om "islam-tolerantie" te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 13 september 2004 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zijn motieven waren zeker niet religieus of maatschappelijk geïnspireerd. Rachid Belabed had het over de Islam, niet het slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil mijn beste, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het islamitisch fundamentalistisch extremisme uit zich zelfmoord-bomaanslagen uitsluitend op onschuldige burgers. Dagelijks krijgt u een portie in het nieuws. Nu moet u mij eens 1 gelijkwaardig voorbeeld aanhalen gepleegd door de zogenaamde extreem rechtsen (waarbij u op het Blok doelt). Bij mijn weten werd nog niemand afgeslacht op 'islamwijze' door een blokker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |