![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Ik blijf erbij, bij mij komt die rommel (FB) op geen enkele van de pc's op. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2014 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor inbrekers is het dus zaak om veel "vrienden" te hebben, dan weten ze waar de huizen leeg staan...
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 18 april 2014 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Handig voor inbrekers inderdaad
![]()
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat leuk.
En die konden al een tijdje rustig hun werk voorbereiden dankzij google earth. Laatst gewijzigd door Thuleander : 18 april 2014 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wil ik nooit een facebookaccount ??
Ik heb er die hierover maar blijven zagen !! En nog steeds heb & wil ik er geen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijns inziens schendt Facebook de privacy. Ik trouw en er komt een bericht op mijn pagina dat ik getrouwd ben terwijl ik noch mijn vrouw dat hebben doorgegeven aan facebook. Hoe weten die dat GVD? Wij hadden helemaal niet de intentie dat rond te bazuinen.
NSA rommel. Dat men er dan tenminste een Europese variant van maakt. Te veel gevraagd voor de Europese schoothondjes. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 april 2014 om 03:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Mag Facebook al gasboetes geven ?
Hoog tijd dat de Vlaamse haar gaswinning uitbesteed ! En ik wil kunnen zien wie zijn alimentatie niet betaalt ! ![]() . Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2014 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T is jij die blijft hangen in verf en klei. Terwijl je nochtans heel goed kunt programmeren. Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2014 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je mijn werk van de laatste jaren beter kende Knipp. Wat je zag was van voor de millenniumwissel. Als dat niet oud klinkt weet ik het ook niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bouw een keer een sociaal medium ipv een etalage voor verf en klei... Er komt vast een leukere en interessantere omgeving uit je koker dan wat suikerberg ons biedt. En vraag dan de miljoenen gebruikers een halve euro voor 't gebruik van de johanbollen emoticons ![]() Dat zonnetje leren smiley doen, lijkt me nog het moeilijkste deel ![]() . Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2014 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK er zijn nog wel wat andere zaken in de running. Ziektes of oorlogen en meer van dat leed. But I hope you get my point. Sommige dingen doe je trouwens best samen. Dat individualisme in de kunst is nogal beperkend dikwijls. Daarom mijn interesse voor film en aanverwanten. Maar uiteindelijk roei je met de middelen die je hebt. De audiovisuele weg werd bruusk afgesneden een paar jaren geleden. Wegen blijven korter worden en eigenaardig genoeg gaat dat gepaard met 'grotere' werken, desnoods enkel in de vorm van een voorstel. Uiteindelijk stop je te denken in termen van werken. Nu nog mijn drang naar erkenning overwinnen. De farce van de hedendaagse kunstgeschiedenis kunnen leren aanvaarden. Oei een project. Nee. Meer een evolutie. Een kind van mijn tijd. Tuymans of Bollen? Het is een kwestie van dobbelstenen. Als je mijn advies wil ben ik bereid je dat te geven. Ik ga het niet ongevraagd doen Knipp. En ik moet zeggen dat ik uw adviezen rond mijn werk voornamelijk als onbegrip interpreteer. Ik vraag me daarbij voornamelijk af vanuit welke motivatie ze gegeven worden. Ik heb daarbij een aantal hypothesen die ik u misschien beter persoonlijk communiceer. Of misschien ook niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |