![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Om beroemd te worden en op TV te komen , heb ik alles voor over , zelfs abortus | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 100,00% |
hangt ervan af hoeveel poen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben nergens verlegen voor , mijn beslissing |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik vind het gewoon leuk om beroemd te worden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duizenden tekenen petitie om Big Brother-kandidate met abortusplannen te boycotten
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...dhtml?show=art (past ook in Maatschappij en samenleving , maar toch hier gezet) http://www.change.org/en-GB/petition...hare_petition] Wat een walgelijk gedrag & idee om daarvoor abortus te willen plegen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.closeronline.co.uk/2014/0...k-with-her-now
BB is sowieso niet mijn t-kopje , maar: Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof een vrouw met zulke ideën gezonde kinderen kan opvoeden, laat staan gedwongen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de foto ziet dan lijkt het net een opblaaspop.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() O, wat leuk, het volk heeft alweer eentje gevonden om naar te trappelen.
The pillory. Naast Kroonenberg. . Laatst gewijzigd door Knipp : 22 april 2014 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een mens moeten ze gewoon volledig doodzwijgen. Geen foto's, video's of wat dan ook meer publiceren in de media, geen woord over haar schrijven of zeggen. Dat is de enige manier om zo iemand eens te laten nadenken over het leven. En ook als ze door één of ander modellenburo zonder moraal aangenomen wordt, nooit haar foto publiceren, ook niet al loopt ze honderd keer op de catwalk.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is plots wereldberoemd
![]()
![]() |
![]() |