Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2014, 13:23   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard België rechtstaat- Om je eigen kapot te lachen

Terwijl dat de politieke partijen verder congressen organiseren om over N-VA te kunnen spreken..

Terwijl dat Verhofstadt aan Van Reybroeck uitleg geeft:

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...U-leiden.dhtml

Terwijl dat anderen blij zijn dat zij hem nooit vertrouwt hebben:

http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...ouwd-heb.dhtml

Terwijl
dat de Liefkenshoektunnel nu (eindelijk) gratis is en haar bevoorrechte aandeelhouders hun zakgeld afpakt en dat zij er alles aan doen om hem weer betalend te krijgen.

Wie zijn zij?

Nee, toch niet de BAM den Belgische of die van Van Rompuy?

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ns-spits.dhtml

Terwijl dat de falende Swiggers een verlenging krijgt voor het aantal slachtoffers dat zij bij de (niet) uitoefening van haar werk nu (opnieuw)krijgt

http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...ale-Bank.dhtml

Naar de essentie:

Krijgt de “falende” man van de CBFA nu FSMA die nochtans vanaf 2007 zijn beroep niet naar wens uitvoerde nu het moet stellen met een beetje minder loon.

http://www.vandaag.be/binnenland/150...n-loon-in.html

Dit terwijl dat u en ik al lang op straat stonden met een C4.

Waarom deze loon beperking er nu pas komt en of zij reel is is ook een goede vraag?

En dan nog lezen dat Johan Vande Lanotte van Oostende West-Vlaanderen nog op een pluim zit te wachten.

Zijn die nu allemaal gek aan het worden of wat?

De Super Essentie:

De conclusie van het ganse is beste medeburgers heel simpel. Als al deze mensen in dienst van de Overheden niet gestraft geen worden en dus nooit een C4 krijgen dan is dat gewoonweg omdat zij alleen maar de ganse tijd de bevelen van de partijen hebben uitgevoerd.

Zoveel is duidelijk.

Plus dat als je zulke uitvoerders gaat straffen dan kan het goed zijn dat zij met een boek op de proppen komen �* la "NMBS Dwarsligger (s) - meervoud

Op 25.05.14 is het aan ons allen om die partijen die met DEXIA –Gemeentelijke Holding –Arco enz..te straffen.

Of mag Di Rupo-Vande Lanotte-Geens (de man van VIA) nog is, wiilen jullie (slachtoffers) dat alles nog is opnieuw gebeurd

Het zal ons niet verbazen dat bepaalde provincies verder voor die “charlatans “ zullen stemmen.

Wat gaat West-Vlaanderen doen, gaat zij het “gesjoemel” uit eigen belang verder steunen, dat is ook een goede vraag?

Gaat West-Vlaanderen en anderen met bepaalde operaties verder op de kosten van heel« Vlaanderen” blijven leven of wat?

Plaatselijke politici stellen dat zij in hun provincie te maken hebben met pipo’ s, gaan die mensen nu bewijzen dat de middeleeuwen passé is, of gaan ze voor die stemmen die altijd maar blijven doorgaan?

Het is duidelijk dat er in de Belgische politiek al lang een rotte appel zit.
Welke de anderen en de politiek grondig verziekt.

Hij is de man die zegt; altijd alles blijven ontkennen en als ze naar Justitie gaan maakt niet uit, daar kennen wie iedereen…

Veurne is al gevallen nu nog al de rest!

Veroordeelt door een rechtbank speelt bij het volk die weet dat dit toch niet gebeurd speelt geen rol - wij weten wie de rotte appels zijn.

De rest of klqssejustitie is buiten onze wil en buiten onze macht vandaag, morgen geven wij N-VA met ze te steunen een laatste kans voor de revolutie.

Ik hoop dat Bart De Wever dat begrijpt indien dat hij aan de macht komt.

Waarom, omdat wij na N-VA dan alle partijen een kans hebben gegeven en de hoop bij falen van de N-VA op nul zal duiken. Er zal ons dan maar een zaak resten, op straat komen en zelf voor de welvaart van onze kinderen en kleinkinderen te zorgen.

Een N-VA in de federale als oppositielid is goed en beter dan een "duivelse coalitie vol met tegenstrijdige compromissen als zij maar als oppositie heel de smerige waarheid naar het volk brengen. Als zij dat doen dan krijgen zij de daar op volgende verkiezingen tussen 40 en 50 % van de stemmen in Vlaanderen.

Daar wachten wij al lang op, geen enkel partij heeft dit voordien begrepen!

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 2 mei 2014 om 13:33.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 13:49   #2
Len
Burger

Stuur een bericht via Skype™ naar Len
Standaard

Beste Rapoutin,
wenst u een betere maatschappij, kijk dan eerst wat jij zelf kan doen.

Naar een politieker kijken als een messias, gaat u tijdens de rest van uw leven veel frustratie bezorgen.
Len is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 14:09   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Terwijl dat de politieke partijen verder congressen organiseren om over N-VA te kunnen spreken..

Terwijl dat Verhofstadt aan Van Reybroeck uitleg geeft:

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...U-leiden.dhtml

Terwijl dat anderen blij zijn dat zij hem nooit vertrouwt hebben:

http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...ouwd-heb.dhtml

Terwijl
dat de Liefkenshoektunnel nu (eindelijk) gratis is en haar bevoorrechte aandeelhouders hun zakgeld afpakt en dat zij er alles aan doen om hem weer betalend te krijgen.

Wie zijn zij?

Nee, toch niet de BAM den Belgische of die van Van Rompuy?

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ns-spits.dhtml

Terwijl dat de falende Swiggers een verlenging krijgt voor het aantal slachtoffers dat zij bij de (niet) uitoefening van haar werk nu (opnieuw)krijgt

http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...ale-Bank.dhtml

Naar de essentie:

Krijgt de “falende” man van de CBFA nu FSMA die nochtans vanaf 2007 zijn beroep niet naar wens uitvoerde nu het moet stellen met een beetje minder loon.

http://www.vandaag.be/binnenland/150...n-loon-in.html

Dit terwijl dat u en ik al lang op straat stonden met een C4.

Waarom deze loon beperking er nu pas komt en of zij reel is is ook een goede vraag?

En dan nog lezen dat Johan Vande Lanotte van Oostende West-Vlaanderen nog op een pluim zit te wachten.

Zijn die nu allemaal gek aan het worden of wat?

De Super Essentie:

De conclusie van het ganse is beste medeburgers heel simpel. Als al deze mensen in dienst van de Overheden niet gestraft geen worden en dus nooit een C4 krijgen dan is dat gewoonweg omdat zij alleen maar de ganse tijd de bevelen van de partijen hebben uitgevoerd.

Zoveel is duidelijk.

Plus dat als je zulke uitvoerders gaat straffen dan kan het goed zijn dat zij met een boek op de proppen komen �* la "NMBS Dwarsligger (s) - meervoud

Op 25.05.14 is het aan ons allen om die partijen die met DEXIA –Gemeentelijke Holding –Arco enz..te straffen.

Of mag Di Rupo-Vande Lanotte-Geens (de man van VIA) nog is, wiilen jullie (slachtoffers) dat alles nog is opnieuw gebeurd

Het zal ons niet verbazen dat bepaalde provincies verder voor die “charlatans “ zullen stemmen.

Wat gaat West-Vlaanderen doen, gaat zij het “gesjoemel” uit eigen belang verder steunen, dat is ook een goede vraag?

Gaat West-Vlaanderen en anderen met bepaalde operaties verder op de kosten van heel« Vlaanderen” blijven leven of wat?

Plaatselijke politici stellen dat zij in hun provincie te maken hebben met pipo’ s, gaan die mensen nu bewijzen dat de middeleeuwen passé is, of gaan ze voor die stemmen die altijd maar blijven doorgaan?

Het is duidelijk dat er in de Belgische politiek al lang een rotte appel zit.
Welke de anderen en de politiek grondig verziekt.

Hij is de man die zegt; altijd alles blijven ontkennen en als ze naar Justitie gaan maakt niet uit, daar kennen wie iedereen…

Veurne is al gevallen nu nog al de rest!

Veroordeelt door een rechtbank speelt bij het volk die weet dat dit toch niet gebeurd speelt geen rol - wij weten wie de rotte appels zijn.

De rest of klqssejustitie is buiten onze wil en buiten onze macht vandaag, morgen geven wij N-VA met ze te steunen een laatste kans voor de revolutie.

Ik hoop dat Bart De Wever dat begrijpt indien dat hij aan de macht komt.

Waarom, omdat wij na N-VA dan alle partijen een kans hebben gegeven en de hoop bij falen van de N-VA op nul zal duiken. Er zal ons dan maar een zaak resten, op straat komen en zelf voor de welvaart van onze kinderen en kleinkinderen te zorgen.

Een N-VA in de federale als oppositielid is goed en beter dan een "duivelse coalitie vol met tegenstrijdige compromissen als zij maar als oppositie heel de smerige waarheid naar het volk brengen. Als zij dat doen dan krijgen zij de daar op volgende verkiezingen tussen 40 en 50 % van de stemmen in Vlaanderen.

Daar wachten wij al lang op, geen enkel partij heeft dit voordien begrepen!

quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2014, 14:46   #4
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Waarheid naar boven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Len Bekijk bericht
Beste Rapoutin,
wenst u een betere maatschappij, kijk dan eerst wat jij zelf kan doen.

Naar een politieker kijken als een messias, gaat u tijdens de rest van uw leven veel frustratie bezorgen.
Beste Len,

Mijn bedoeling op dit forum en in het algemeen is alleen maar om zoveel mogelijk mede-burgers aan te spreken.

(Dat is wat ik doe en elke dag opnieuw!)

En van zoveel mogelijk documentatie en argumenten te brengen.
Welke altijd geloofwaardig zijn, in het algemeen gaat het over het citeren van boeken en auteurs die aan bod komen in het onderwerp.

Zij die "mondig" zijn hebben de verplichting van op te komen voor al deze die het niet zijn en deze die zwijgen.

Hoeveel slachtoffers van Dexia en Fortis denk je dat er zijn die zwijgen terwijl dat zij elke dag lijden.

Zij die spaargeld hadden weggelegd voor hun oude dag of voor hun kinderen te ondersteunen, allemaal weg..

Voor die mensen en tegen de rotte appels van partijen/politici ben ik met mijn vrienden hier en daar.

Geef politici en partijen een spiegel zodanig dat zij zien hoe rot zij of hun collega's - partij wel zijn.

Het is daarbij zeer hoopgevend dat in de zaak van Veurne versus gerecht de mensen die al lang op de hoogte waren aan het praten zijn gegaan.

Dat is voor een klokkenluider zoals ik een beloning.

Als morgen de lippen los komen over de "keizer van Oostende" of over de oude burgemeester van Blankenberge dan is de rest van mijn jaar goed.

Ik heb er in Blankenberge zoveel gekruist die voor dit en wat anders hadden betaald. Maar telkens, als wij dat aangeven dan pakken zij ons morgen voor wat anders. Dus hangt het wel af hoe rot de omgeving is..
Binnen een partij kan dat heel ver gaan zeker als zij langdurig aan de macht zijn en dat je een oppositie hebt die zwijgt om aan de macht te komen. En zo verder...

De mensen van Veurne-die politiecommissaris die is gaan praten dat zijn helden.

Hopelijk zijn er nog andere moedige mensen die de rotte appels voor altijd naar huis sturen- uit de politiek...

Een man die bij het overlijden van zijn eigen moeder afwezig is voor de politiek-macht die verdient geen vertrouwen.

Een moeder zet je altijd op de eerste plaats- er was ook geen sprake van oorlog of wel?

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 2 mei 2014 om 15:01.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2014, 09:49   #5
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht

De Super Essentie:

Raspoutine,

6 jaar geleden was ik ook nog zo'n paljas met een 'voldoende' geloof in onze overheden en diensten.
Door omstandigheden verplicht heb ikzelf 'gesloten' deuren geopend en een blik kunnen werpen hoe het er achter die façade echt aan toe gaat.
Het is hallucinant.

Dossiers zonder spoor door andere diensten opgevraagd, verdwenen documenten, nooit een afspraak met een ambtenaar toegestaan gekregen....

Op een zeker moment op goed geluk, gewapend met een 40 bladzijden dik dossier naar de financiëntoren getrokken. Een brave man had wat tijd en binnen de kortste keren kwam een fraude van honderdduizenden euro's aan het licht.

Die man fronst zijn wenkbrauwen en geeft doodleuk het hele pak terug in mijn handen.
'Ik zou daarmee naar de BBI trekken' geeft hij mij de raad.
Hij geeft vervolgens een naam en telefoonnummer en 5 minuten later sta ik terug buiten aan de Kruidtuin. Ik besef dan pas dat die man niks heeft genoteerd, geen telefoontje heeft gepleegd, niks.
Had ik toen alles in de vuilbak gekieperd dan had er geen haar naar gekraaid.

Vandaag is die rotzooi nog steeds niet opgelost.
Niet omdat er nog vragen moeten beantwoord worden, alles is ondertussen al meer dan een jaar duidelijk geworden, neen, volgens de tientallen politci en hooggeplaatste topfunctionarissen waarmee ik contact heb gehad is het binnen het systeem niet mogelijk om dit via een snelle manier te corrigeren.
(Snel in in Belgische overheidsnormen +5 jaar....)

Ondertussen betalen we de hoogste belastingen van de wereld voor een systeem dat niet in staat is deftig werk te verrichten. – niveau Afrika –

We moeten weldra gaan stemmen.
Een mens is vandaag dankzij de sociale media geen eiland meer en neem van mij aan,
deze affaire heeft al veel mensen de ogen geopend.
Ons onnozel stemmeke binnen enkele weken is het enige dat ons rest en ik hoop echt dat de mensen inzien dat dit zo niet verder kan.

Als er toevallig een parlementslid denkt dat ik hier zit te zeveren,
één PM en ik sta met gans het dossier voor uw deur - vandaag nog als het moet!
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be