![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een goed CV?
![]() Ik stel mij de vraag omdat ik stilaan begin te denken van toch maar kuisvrouw te gaan doen (ook al ben ik niet zeker dat ik dit wel fysiek ga volhouden op langere termijn) ![]() Nochtans heb ik toch wel competenties voor een iets betere job zoals bv. kassierster (huhu, ik weet het, ik mik niet zo hoog lol, maar het is tenminste fysiek beter vol te houden dan te gaan poetsen) .. Als ik tijd heb zal ik hier eens mijn CV posten, kunnen jullie het verbeteren/aanpassingen aanbrengen, lol hum |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. ik ga het opzoeken lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd in pdf zetten.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok here comes
Curriculum Vitae Bembem Bamboem (<- dit is in het echt in een iets groter lettertype, kwestie van de lay-out wat te verzorgen, lol) Persoonlijke gegevens Voornaam: Bembem Naam: Bamboem Adres: Bambalalaan 1 2000 Antwerpen, België GSM: 000/ 00 00 00 E-mail: bembem@**** Geboortedatum: 30/08/1979 Geboorteplaats: Seoul Geslacht: Vrouwelijk Nationaliteit: Belg Opleidingen 2013 Administratief bediende - VDAB xxxx 1997 Latijn - Moderne talen - Atheneum xxxx 1995 Brevet des Collèges - Lycée Français xxxx (<- dit zet ik erbij opdat ze zien dat m'n Frans goed is!) Talenkennis Nederlands: Moedertaal Frans: Zeer goed Engels: Goed Spaans: Basis Duits: Basis Werkervaring 2000 - 2013 Verkoop (detailhandel), Administratie (openbare dienst) Computerkennis Courant gebruik van Microsoft Office Referenties (meest recente) de heer Boeboe, Stage begeleider administratief bediende en balie, bedrijf xxxx Tel: 00 000 00 00 (elke werkdag tussen 9u en 11u), boeboe@**** Ik heb een 2de versie voor als ik op jobs in de verkoop of horeca solliciteer, en daar laat ik de referentie weg (want die is van m'n stage in administratie) .. Wat vinden jullie ervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ziet er goed uit.
Zou je bij "werkervaring" niet ietsje specifieker zijn over de jobs die je uitgeoefend hebt in de verkoop en de administratie? En zou je bij "persoonlijke gegevens" ook niet je burgerlijke stand vermelden? Heb je een rijbewijs? Zo ja, zeker vermelden! Heb je nog vakantiejobs gedaan of bijverdiensten gehad die relevant kunnen zijn? En vergeet niet de Bembems, Bamboems, Bambalala's, Boeboes, enz. te vervangen, hé! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
thx ![]() bij werkervaring heb ik expres het zo voorgesteld want ik heb helemaal niet veel werkervaring LOL en ik zet er liever niet bij dat ik bij de McDonalds heb gewerkt, of zeg ik dat toch beter wel? burgerlijke stand, ja da's ook waar, dat zet ik er beter ook bij .. rijbewijs heb ik niet .. vakantiejobs, ja 2: 1 in de Match supermarkt afdeling charcuterie, lol, en 1 bij Pizza Hut, maar die zijn al van meer dan 10 jaar geleden .. bijverdiensten, uhm nee, of zet ik m'n Ebay erbij? lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het zelf anders aanpakken. Mijn CV heeft vanvoor In het groot gewoon mijn naam staan. Rechtsboven in de koptekst staat: naam, geboortedatum, adres, gsm, mail. Burgelijke staat, geboorteplaats, geslachts nationaliteit laat ik eruit das bladvulling. Werkervaring: Dan zet ik mijn werkervaring voor mijn opleiding. Ik heb liever dat ze me betalen naar mijn ervaring dan naar mijn opleiding (anders zou dat altijd even veel zijn e ![]() Hier vermeld ik bedrijf, functie, en periode dat ik er gewerkt heb. In die tijdspannen kan je wel wat liegen om niet over te komen als een platte opportunist. Vaardigheden: Talen. Ik heb er zelf vier Nederlands: moedertaal Engels: Spreken: zeer goed nota: zeer goed lezen: zeer goed Frans: Duits: Computerprogramma's: Word, Excel, Navision (ERP), Outlook, PowerPoint en Prezi Rijbewijs: B, C Dan pas mijn opleiding (19xx-19xx) Bachelor... (19xx-19xx) ASO.... Nevenactiviteiten: Trainer nieuwe leden sportclub Intersses: Geschiedenis, techniek, sportschieten Ik zal morgen nog even verder kijken want ben eigenlijk aan het werken..
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nu je het zegt, indeed ![]() Citaat:
lol |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Curriculum Vitae Bembem Bamboem
Persoonlijke gegevens Voornaam: Bembem Naam: Bamboem Adres: Bambalalaan 1 2000 Antwerpen, België GSM: 000/ 00 00 00 E-mail: bembem@**** Geboortedatum: 30/08/1979 Geboorteplaats: Seoul Geslacht: Vrouwelijk Nationaliteit: Belg Burgerlijke staat: ongehuwd zonder kinderen Opleidingen 2013 Administratief bediende - VDAB xxxx 1997 Latijn - Moderne talen - Atheneum xxxx 1995 Brevet des Collèges - Lycée Français xxxx Talenkennis Nederlands: Moedertaal Frans: Zeer goed Engels: Goed Spaans: Basis Duits: Basis Werkervaring 2000 Studentenjobs: Match supermarkt, Pizza Hut 2000 - 2011 Horeca en Verkoop (Mcdonalds, Delhaize) 2011 - 2013 Administratie - openbare dienst (Ocmw) Computerkennis Courant gebruik van Microsoft Office en Navision Referenties (meest recente) de heer Boeboe, Stage begeleider administratief bediende en balie, bedrijf xxxx Tel: 00 000 00 00 (elke werkdag tussen 9u en 11u), boeboe@**** Hobbies internet, lezen, muziek, koken, tetris -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ziezo is aangepast .. ik heb er ook wat hobbies bij vermeld ![]() Heu, mijn 3 dagen in de kuisploeg van een hotel heb ik er maar niet bijgezet, of doe ik dat toch beter wel? ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 6 juni 2014 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps de data waren niet helemaal juist en ik kon niet meer editen ..
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eventuele flexibiliteit qua uurrooster benadrukken? (Indien dat geen probleem is?)
Trouwens hoe is je netwerking en niet via een forum, bedoel ik; Heel belangrijk vandaag om daaraan te werken!
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach ja da's ook een goed idee, ik zet dat meestal in mijn motivatiebrief .. netwerking is quasi zero, vandaar dat ik wellicht nog niks heb .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval sukses gewenst.
Voor mij biedt uw basisopleiding mogelijkheden genoeg, maar ik kwam blijkbaar in gemakkelijkere tijden op de arbeidmarkt... vorige eeuw. Trouwens: mik meer waar uw Ndl/Fr goede 2-taligheid meer dan een gewoon extraatje betekent.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
thx ![]() ik mik sowieso op vacatures waar ze extra naar tweetaligheid vragen, maar tot nu toe ben ik telkens niet weerhouden .. bouh, ik zal blij zijn als ik eindelijk rust heb! ^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Solliciteer voor treinbegeleidster bij NMBS als je een goede job wil en graag veel talen spreekt. En 's morgens vroeg gemakkelijk uit je bed kan. En graag af en toe wat studeert en een hele dag overrompeld worden door vragen en kwesties allerhande ziet zitten. Ze kunnen daar nog wel wat kleur gebruiken.
Als je ooit ergens verantwoordelijkheid hebt gedragen in een sportclub of vereniging staat dat ook goed op je cv.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdraaien juffra, omdraaien... Omdraaien, het recentste vanboven.
![]() |