![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Beste vrienden,
wederom geconfronteerd met de dagdagelijkse ellende van zovelen, heb ik mij met bloedend hart toegelegd op het bedenken van een oplossing voor hun nood, en na secondenlange nauwgezette probleemstudie is uw dienaar tot de conclusie gekomen dat al het lijden in Vlaanderen uiteindelijk neerkomt op het gedwongen samenleven van mensen die zéér, zéér weinig gemeen hebben en elkaar voortdurend voor de voeten lopen. Hoe prachtig zou het niet zijn als wij elke dag mochten vertoeven in het gezelschap van uitsluitend gelijkgezinden, hoe aangenaam zouden onze gesprekken zijn, hoe vrij van ergernis onze uren! Een gedurfd en radicaal plan heeft zich dan ook in mijn brein gevormd, vrienden, een plan dat aanvankelijk wellicht op een minieme weerstand kan stuiten maar uiteindelijk de hele bevolking enkel geluk kan brengen. Trots houd ik spreidingsplan Tzuvar boven de doopvont, dat erin bestaat dat wij alle inwoners van Vlaanderen op basis van objectieve criteria een nieuwe woonplaats onder gelijkgestemden kunnen toewijzen. Sta mij toe dit plan met enkele treffende voorbeelden te verduidelijken. Alcoholiekers in Bierbeek Muzikanten in Lier Fanatieke Christenen in Betlehem Naaisters in Lint Homo's in Kontich of Reet Blinden in Mol Tuinmannen in Herk Krankzinnigen in Zottegem Gepensioneerden in Oudenaarde Chinezen in Kelmis Dit alles is natuurlijk maar een greep uit de vele, vele combinatiemogelijkheden. HELP HET TZUVAR SPREIDINGSPLAN! Hebt u nog goede suggesties betreffende mogelijke bevolkingsgroepen en de territoria waar zij onder gelijken hun leven in geluk en vrede kunnen slijten? Aarzel dan niet om deze hier voor te stellen, alle hulp is welkom!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Allochtonen in Buitenland
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeh oeh oeh alle Blokkerkes hebben nu zoiets van: "ik wou dat ik die grap had gemaakt"
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Alle ambtenaren in Werken
Alle aziaten in Oost-ende Alle amerikanen in West-ende Alle katholieke europeanen in Middel-kerke Alle bierdrinkers in Heist Alle automobilisten in (de) Panne
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar we gaan met zijn allen meer hout halen in Boom !
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() En daarna trekken we naar Bergen
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar oppassen en niet uitschuiven in de Opglabbeek want daar ligt nagal al veel Aal-ter
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen de moslims en joden dan allemaal naar ZWIJN-drecht? of net niet?
Dat Hindustaanse Indiers naar Koewacht moeten staat buiten kijf. (Ligt Koewacht trouwens niet in het Buitenland?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2004 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Alle boeren naar Beer-nem
Alle mensen met een hoed naar (h)Oedelem
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben bezig met een rustpauze in Wachtebeke.
Voor zonnekloppers, één adres: Zomergem. En oh ja, voor die houtzoeker: als alles in Boom op is, ga naar Vinderhoute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Ook mensen met darmklachten en diarree kunnen best naar Beer-nem.
Holbewoners vinden we terug in Aardenburg. Bleke toeristen die het in de hoogte zoeken komen naar Blanken-berge. Wie haantje de voorste wil spelen woont het best in De Haan. Timmermannen komen uit Deur-ne. Tuiniers wonen in Den Haag. Slechte waterwerken gebeuren in Rotter-dam. Goeie waterwerken gebeuren in Bever-en. Sporters horen thuis in Spiere(-helkijn).
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() al wie mij niet aanstaat mag naar Ginderbuiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() *
Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 20 september 2004 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Juist, in Houthalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Scheidsrechters kunnen meteen inpakken naar Geel.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() alle negers naar St. Niklaas?
[size=1]of is die weer te ver gezocht.[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Alle Pietjes, mag je ook zeggen Astenblieft mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Alle spijtoptanten moeten naar Namen.
Kleine Mark moet naar Kortemark. Grote Mark moet naar Langemark. Christelijke zwemmers moeten naar Poel-kapelle.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |