![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dat men afgeeft op de CDH is logisch maar imo schiet men op de handlanger en niet op de mastermind.
Waarom krijgt Elio geen publieke veroordeling voor het feit dat hij de informateursopdracht van de wever aan diggelen geschoten heeft door eerst een Waalse coalitie samen te stellen om dan het CDH openlijk af te dreigen in interviews? Dat de pers er geen aandacht aan besteedt ontgaat met volledig. (Volgens Delvaux is het vooral de schuld van De Wever...) Wat denken jullie? Laatst gewijzigd door Centrumrechts : 25 juni 2014 om 22:33. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kindermisbruik van Elio werd ook jaren onder de mat geveegd.
Elio is een gevaarlijk mannetje. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Jammer dat Laurent Louis uit het parlement is, hij durfde Di Rupo tenminste rechtstreeks aan te pakken in het parlement : man tegen man.
Onbegrijpelijk dat alle Vlaamse partijen toen meeheulden met de PS tegen de moedige Laurent Louis. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 juni 2014 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "j'en ai marre des parvenus, mais j'aime les petits enfants"
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een techniek die ook in de VS vaker aan het licht kwam om het politieke klimaat te beïnvloeden en het land te destabiliseren. In Nederland loopt na 30 jaar beschuldigingen over pedofilie EINDELIJK een proces tegen het hoofd van justitie Joris Demmink. In België is er Di Rupo + een hoop elitairen wiens namen ik spoedig doorlink. In Engeland was er Jimmy Saville die chantabel was met pedofilie Zowel in België als in Nederland wordt elk onderzoek compleet gesaboteerd om duidelijke redenen Treffend is ook dat zowel Elio Di Rupo als Joris Demmink werden gepromoveerd EXACT op het moment dat er beschuldigingen waren van pedofilie. Tegen beide heren lopen meerdere PV's die in de doofpot zijn gestopt De media doen alles wat ze kunnen om het onder tafel te vegen en iedereen die aan de alarmbel trekt als een complotdenker aan de kant te zetten. En elke VZW die raakt aan pedo - zaken die leiden naar de hoogste kringen, wordt geïntimideerd en opgedoekt door de staat Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 juni 2014 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Tjah, wie zal het zeggen
Mij lijkt het nogal vergezocht, als je politieker bent, heb je veel vijanden he. Hoeveel onwaarheden zijn er ook zo al verspreid ? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als men ziet op wat voor misselijkmakende manier het onderzoek in de zaak Dutroux in België compleet is gesaboteerd, dan staat het als een paal boven water dat men iets te verbergen heeft. En voor mij is het ook duidelijk wat men te verbergen heeft, op basis van 7 PV's die onder de mat zijn geveegd. Chantagepraktijken tegen de top van justitie, politiek en zakenwereld in België Ik heb een document gevonden waarin journalisten indertijd alle namen van alle notabelen in die zaak noemen, met het matchende PV nummer erbij. Niet alleen in de zaak Dutroux maar ook bij de roze balletten, waarin het vast staat dat Madani Bouhouche aanwezig was. Een grootmeester in chantagetechnieken, die zelfs veroordeeld is wegens chantage. Wat had Bouhouche daar te zoeken? Voor mij is het heel duidelijk Die journalisten hebben een boek geschreven en gepubliceerd over het mechanisme, maar konden het niet riskeren om de namen te publiceren aangezien er geen gerechtelijk onderzoek is geweest waardoor die mensen vervolgd konden worden. Publicatie van die namen zou strafbaar zijn Elio Di Rupo komt niet in dat document voor, maar wel andere hoogwaardigheidsbekleders die nog vrij rond lopen en PV's tegen zich hebben met de meest gruwelijke misbruiken tegen kleine kinderen. De plaats, de aanwezigen en de feiten zijn telkens in groot detail vermeld en justitie in België wilde er koste wat het kost NIKS mee doen. Omdat ze verdomd goed weten wat er achter zit Ik wil het hier graag publiceren, maar vrees voor censuur Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 juni 2014 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ge ons wel een paar links naar die interviews verschuldigd bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij zou ook goed zijn denk ik in het debat over 9/11. Met nu reeds een kleine 50000 posts denk ik. Ge zou daar eens goed keet kunnen schoppen tegen die bende achterlijken die daar tegen wil en dank nog altijd de officiele versie van geloven. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Veel erger dan onwaarheden die verspreid worden zijn de waarheden als een koe die verzwegen worden om zo voor het belang van een maffia aan de top heel de bevolking naar de Kloten te helpen.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://m.demorgen.be/dm/m/nl/17103/B...tionItemId=983 |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je hebt feiten over di rupo, naast je warrig verhaal over nihoul & dutroux ?
Ik zou zeggen : bezorg een geloofwaardige bron. En kom niet af met lulkoek dat je 'censuur vreest'. Tot hiertoe lees ik een optelsom van namen, intenties, beschuldigingen zonder verder detail, suggesties van onderlinge verbanden en zelfs de klassieke doofpot kon niet ontbreken. Er zijn hier op het forum al de nodige draadjes waar men grossiert in conspiracy theories, jij kunt er nog eentje aan toevoegen. Hopelijk heb je wel iets meer dan de rommel waar die totaal verknipte laurent louis zich mee probeerde in de belangstelling te werken. |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://wikispooks.com/ISGP/dutroux/...oux_affair.htm Een document van een 50 tal paginas over de hele constructie, waarvan ik nu al weet dat je het verwerpt zonder te lezen. 3 journalisten hadden inzagerecht in de PV's en gingen verder waar justitie stopte Onder het tabblad "the accused" vind je alle notabelen met naam genoemd, en alle PV's die lopen tegen die notabelen. Niet Elio Di Rupo. Die valt namelijk op jongens en dit document vermeld alleen misbruiknetwerken van kleine meisjes. Neemt niet weg dat er tegen Di Rupo ook PV's lopen, maar daar gaat men in dit document niet op in. Wel vele andere Vlaamse hooggeplaatsten, en meer dan honderd referenties in de voetnoten Ik zie het al aankomen dat je het als onzin verwerpt, maar er staan aan de onderkant screenshots bij van seksuele wansmakelijkheden waar dieren aan te pas komen. In elk PV zijn ook plaatsnamen en details vermeld maar er kwam nooit een onderzoek. Blijkbaar is de witte mars voor jou grote onzin geweest aangezien het onderzoek in uw ogen "eerlijk" is verlopen. Het volste vertrouwen in Belgische justitie Lees eens wat er staat over de broers Maurice en Leopold Lippens, en over baron Benoit de Bonvoisin. Tabblad "the accused" Rommel van Laurent Louis? Waar haal jij de arrogantie vandaan om gewoonweg te verwerpen dat de autopsiefoto's van Julie en Melissa aantonen dat ze seksueel heel zwaar misbruikt zijn? Waar haal jij de arrogantie vandaan om het onder tafel te moffelen dat justitie in België geen onderzoek wilde doen naar DNA bij de haren die in de kelder van Dutroux zijn gevonden? Er lagen maanden voor de dood van J en M videobanden en rohypnol in de kelder van Dutroux, en de rechercheur "kon ze niet vinden" Het zal wel zijn Ik word ziek van al die haters hier die mij en Laurent Louis als paranoïde complotdenkers aan de kant zetten terwijl de aanwijzingen er om schreeuwen dat er een onafhankelijk onderzoek nodig is. De zaak Dutroux is ook lang niet de enige zaak, maar geen mens wilt er van weten. De roze balletten en de zaak Zandvoort in Nederland. Ontken anders gewoon dat pedofilie bestaat. Nog makkelijker Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 juni 2014 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een lijk vinden met de politie is tegenwoordig geen indicatie meer dat er iets mis is. Het hele politieteam + de gerechtspsychiater in dat onderzoek vervangen is doodnormaal. Justitie die liegt over de autopsiefoto's van J en M ook, en het is normaal dat men weigert DNA onderzoek uit te voeren op de haren in de kelder van Dutroux. Het is ook normaal dat inspecteur Connerotte van het onderzoek werd gehaald, en dat 27 getuigen vermoord zijn binnen 48 uur voor hun afspraak met de politie om te getuigen https://www.youtube.com/watch?v=xaf7q9RKjgo. 27 namen vermeld en families geïnterviewd van mensen die wilden getuigen, wiens voet men later uit het kanaal heeft gevist. Het is ook normaal dat Vlaamse media alle reportages door de Duitse en Franse televisie censureren op onze eigen nationale TV En Laurent Louis die dat allemaal aanklaagt in het volle parlement, die is volledig geschift.. Ik discussieer niet met onredelijke mensen. Ik haal alleen de feiten aan en als iedereen hier de andere kant op kijkt, dan walg ik daar alleen maar van. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 juni 2014 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Hier een 50 tal pagina's die de hele constructie uiteen zetten
https://wikispooks.com/ISGP/dutroux/...oux_affair.htm Honderden referenties vermeld in de voetnoten, veelal proces verbalen Onder "the accused" vind je alle notabelen bij naam genoemd Doe me een plezier en lees alles van voor tot achter door voor je nog iets zegt |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, totaal waardeloze bullcrap.