![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Met zoveel mogelijk kinderen.
Ik mijn fiscaal voordeel, gij uw nationaliteit en kindergeld. Of moet ik zorgen dat ik 5 kinderen ten laste heb om fiscaal "safe" te zitten? Wat te doen om fiscaal safe te zitten? Een schijnhuwelijk met een vrouw die altijd op reis is zie ik wel zitten. [colour=white]Dit topic is als grap bedoeld natuurlijk om duidelijk te maken hoe geneukt alleenstaanden zijn. [/colour] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge niet beter wat meer vrouwen nemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ja peche, gelijk heb je, fiscaal technisch, netto netto is een alleenstaande, werkende man/vrouw het duurste af in nederland. Dus dit is pure discriminatie. Logischerwijs moet er gelijkberechtiging zijn in fiscale zin als je werkt en alleenstaand bent tov een een stel of stel met kinderen. wie gaat dit rechtzetten? wie durft?
ik weet niet echt veel af van het belastingstelsel maar pik her en der dingen op. slimste is dat vele zwartwerkers en mensen met veel zwart/illegaal kontant vermogen zich gewoon uitschrijven uit de gemeentelijke administratie en spookburgers worden, die fiscaal dus ook niet bestaan, en niet eens een nederlands paspoort nodig hebben. ook gasten en niet blanke allochtonen met hoge schulden doen dit nu massaal. wreed zeg hoe nederland nu verloederd en over pakweg 5 jaar zal het hier verzwart en geislamiseerd zijn en dan wat? dewa en wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ja, maar die gaan dan onderling teveel ambras maken.
Ik heb qua vrouwelijk gezelschap niets te kort, ik heb er maar 1 nodig. Maar eentje ver weg op reis met tien kinderen. Dat is wel iets he. Tien kinderen ten laste, geen belastingen meer betalen. Overuren vollen jap, wat houdt je tegen? Maar nu kunt ge niet zeggen dat ze alleenstaanden hier aanzetten tot werken he. Hoe meer ge werkt, hoe meer ge verliest uiteindelijk. Het vakantiegeld tikt wel lekker aan. Maar als je ziet wat men zo op jaar kan vragen van een alleenstaande arbeider die overuren trekt, dan beginnen mijn lippen te pruilen. Ik ga trouwen met mijn vriendin, maar misschien zouden we officieel beter trouwen met eentje ver van hier. De Belgische nationaliteit en kindergeld kado, welke zot weigert dat? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt man, het is geen stijgende lijn voor me geweest. Hoe jonger ik was, hoe meer ik kon doen met minder geld. Vijfhonderd frank was een nacht uitgaan en goed gedronken hebben. Moet ik Dexia en het rode kapitaal dragen? Zoja, waarom? Kunnen wij als volk daar niets tegen beginnen ? Moeten wij alles maar slikken en blijven werken trance? Fuck no! Werken, hoe meer hoe liever. Maar blijft is van den arbeider zijn overuren af en de economie bloeit open. Ge moet koopkracht geven aan het volk en niet aan een select aantal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor de vreemdelingen is het hier gemakkelijk leven.
Kindertjes bij elkaar neuken = kassa kassa. De alleenstaande Vlamingen mogen dokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Op zondagen draaien meeste arbeiders tussen de 30 en 50 euro per uur.
Ge gaat niet voor de leute op zondag werken hey. Er zijn bedrijven waar arbeiders -en vooral chauffeurs- dikwijls meer dan 40 uren werken. We spreken hier van weken die voorbij 60 uren tikken. Huiver, er bestaan periodes als nu waar ze u niet naar huis zullen sturen als ge gewoon bleef staan en voort draait. Hoe kan men dan spreken van crisis ? Wat gaat er gebeuren bij de nieuwe regering? Eindelijk een loonlastenverlaging? BHV is gesplitst, maar wat hebben wij in ruil? Hoe zit het met de toekomst van Vlaamse bedrijven, of zijn enkel de ambtenaars en politici veilig gesteld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol Peche, zo eenvoudig is dat niet hoor een schijnhuwelijk aangaan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het is nog moeilijker voorbij de familie te geraken dan voorbij de Belgische staat.
Ik trouw en bam ze mag hier wonen, ik heb alle kinderen ten laste, plus een vrouw. Ge kunt niet geloven hoeveel ik ieder jaar ga terugtrekken en hoeveel mijn maandloon omhoog zal gaan. Een Arabische met kinderen vindt ge niet direct, al heb ik na een bruidschat direct keuze teveel. Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Beste mensen,
Stel ik ga op vakantie naar Nigeria of Kenia en ik vind daar de vrouw van mijn leven, ze heeft meer dan 20 kinderen. Ik trouw er DAAR mee. Ik kom terug met haar, maar ze vliegt direct terug op het vliegtuig en krijgt het kindergeld toegestuurd tijdens haar langdurige vakanties. Is dat haalbaar of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ze enkel nemen om fiscaal voordelig af te zijn. Mijn werk en leven is hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laat ons eens berekenen, een vrouw ten laste met meer dan 5 kinderen. Bereken mijn fiscaal voordeel eens. Ik zou misschien 10 000 euro jaarlijks terugtrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zelfs huwelijken uit "liefde" mislukken vaak door cultuurverschillen. als die mensen elkaar niet kunnen uitstaan, hoe gaat gij ze dan kunnen verdragen om u heen?! nee, gij betaalt nu fiscaal voor de vrijheden die ge hier hebt: zonder zorgen als alleenstaande door het leven kunnen gaan. in veel landen is dat niet mogelijk,ze. dus gewoon houden zo of enkel uit liefde met iemand van hier trouwen. Laatst gewijzigd door Orie : 16 juli 2014 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Zij blijft daar he, ik stuur gewoon dat kindergeld op en leef hier belastingvrij.
Ongehuwde "alleenstaanden" zijn dik de klos hier. Voor welke vrijheden betaal ik af? Betaal ik niet meer voor de vrijheden van een ander af? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge niet naar China wilt. Want daar worden uw moslims vriendjes niet zo vertroeteld als hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker als ze in land van herkomst blijft en daar de rijke madam kan spelen met kindergeld van al haar kindjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou er zelfs helemaal geen strikken. Een maagd is niet interessant he. Ik wil kinderen ten laste. Geloof me beste, ik ben verre van moslim. Maar ik drum ze niet graag in één hokje en daar gaat het hier op het forum soms mis. |
|
![]() |
![]() |