Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2014, 19:52   #1
Peche
Banneling

Standaard Dringend V zonder papieren gezocht

Met zoveel mogelijk kinderen.
Ik mijn fiscaal voordeel, gij uw nationaliteit en kindergeld.
Of moet ik zorgen dat ik 5 kinderen ten laste heb om fiscaal "safe" te zitten?
Wat te doen om fiscaal safe te zitten? Een schijnhuwelijk met een vrouw die altijd op reis is zie ik wel zitten.

[colour=white]Dit topic is als grap bedoeld natuurlijk om duidelijk te maken hoe geneukt alleenstaanden zijn. [/colour]
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2014, 19:54   #2
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Kunt ge niet beter wat meer vrouwen nemen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2014, 20:00   #3
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

ja peche, gelijk heb je, fiscaal technisch, netto netto is een alleenstaande, werkende man/vrouw het duurste af in nederland. Dus dit is pure discriminatie. Logischerwijs moet er gelijkberechtiging zijn in fiscale zin als je werkt en alleenstaand bent tov een een stel of stel met kinderen. wie gaat dit rechtzetten? wie durft?

ik weet niet echt veel af van het belastingstelsel maar pik her en der dingen op.

slimste is dat vele zwartwerkers en mensen met veel zwart/illegaal kontant vermogen zich gewoon uitschrijven uit de gemeentelijke administratie en spookburgers worden, die fiscaal dus ook niet bestaan, en niet eens een nederlands paspoort nodig hebben. ook gasten en niet blanke allochtonen met hoge schulden doen dit nu massaal.

wreed zeg hoe nederland nu verloederd en over pakweg 5 jaar zal het hier verzwart en geislamiseerd zijn en dan wat?

dewa en wieroe

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2014, 20:01   #4
Peche
Banneling

Standaard

Ja, maar die gaan dan onderling teveel ambras maken.
Ik heb qua vrouwelijk gezelschap niets te kort, ik heb er maar 1 nodig. Maar eentje ver weg op reis met tien kinderen. Dat is wel iets he.
Tien kinderen ten laste, geen belastingen meer betalen. Overuren vollen jap, wat houdt je tegen? Maar nu kunt ge niet zeggen dat ze alleenstaanden hier aanzetten tot werken he. Hoe meer ge werkt, hoe meer ge verliest uiteindelijk. Het vakantiegeld tikt wel lekker aan. Maar als je ziet wat men zo op jaar kan vragen van een alleenstaande arbeider die overuren trekt, dan beginnen mijn lippen te pruilen.

Ik ga trouwen met mijn vriendin, maar misschien zouden we officieel beter trouwen met eentje ver van hier. De Belgische nationaliteit en kindergeld kado, welke zot weigert dat?
Oud 10 juli 2014, 20:04   #5
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wreed zeg hoe nederland nu verloederd en over pakweg 5 jaar zal het hier verzwart en geislamiseerd zijn en dan wat?

dewa en wieroe
Ik kan niet voor Nederland spreken dewanand. Maar wel voor Belgique.
Echt man, het is geen stijgende lijn voor me geweest. Hoe jonger ik was, hoe meer ik kon doen met minder geld. Vijfhonderd frank was een nacht uitgaan en goed gedronken hebben.

Moet ik Dexia en het rode kapitaal dragen? Zoja, waarom? Kunnen wij als volk daar niets tegen beginnen ? Moeten wij alles maar slikken en blijven werken trance? Fuck no! Werken, hoe meer hoe liever. Maar blijft is van den arbeider zijn overuren af en de economie bloeit open. Ge moet koopkracht geven aan het volk en niet aan een select aantal.
Oud 10 juli 2014, 20:18   #6
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ja, voor de vreemdelingen is het hier gemakkelijk leven.
Kindertjes bij elkaar neuken = kassa kassa.
De alleenstaande Vlamingen mogen dokken.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 21:13   #7
Peche
Banneling

Standaard

Op zondagen draaien meeste arbeiders tussen de 30 en 50 euro per uur.
Ge gaat niet voor de leute op zondag werken hey. Er zijn bedrijven waar arbeiders -en vooral chauffeurs- dikwijls meer dan 40 uren werken. We spreken hier van weken die voorbij 60 uren tikken. Huiver, er bestaan periodes als nu waar ze u niet naar huis zullen sturen als ge gewoon bleef staan en voort draait.
Hoe kan men dan spreken van crisis ? Wat gaat er gebeuren bij de nieuwe regering? Eindelijk een loonlastenverlaging? BHV is gesplitst, maar wat hebben wij in ruil?
Hoe zit het met de toekomst van Vlaamse bedrijven, of zijn enkel de ambtenaars en politici veilig gesteld?
Oud 13 juli 2014, 09:27   #8
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

lol Peche, zo eenvoudig is dat niet hoor een schijnhuwelijk aangaan ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2014, 20:57   #9
Peche
Banneling

Standaard

Het is nog moeilijker voorbij de familie te geraken dan voorbij de Belgische staat.
Ik trouw en bam ze mag hier wonen, ik heb alle kinderen ten laste, plus een vrouw. Ge kunt niet geloven hoeveel ik ieder jaar ga terugtrekken en hoeveel mijn maandloon omhoog zal gaan.

Een Arabische met kinderen vindt ge niet direct, al heb ik na een bruidschat direct keuze teveel. Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China.
Oud 15 juli 2014, 23:16   #10
Peche
Banneling

Standaard

Beste mensen,
Stel ik ga op vakantie naar Nigeria of Kenia en ik vind daar de vrouw van mijn leven, ze heeft meer dan 20 kinderen. Ik trouw er DAAR mee.
Ik kom terug met haar, maar ze vliegt direct terug op het vliegtuig en krijgt het kindergeld toegestuurd tijdens haar langdurige vakanties.
Is dat haalbaar of niet?
Oud 16 juli 2014, 05:58   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Beste mensen,
Stel ik ga op vakantie naar Nigeria of Kenia en ik vind daar de vrouw van mijn leven, ze heeft meer dan 20 kinderen. Ik trouw er DAAR mee.
Ik kom terug met haar, maar ze vliegt direct terug op het vliegtuig en krijgt het kindergeld toegestuurd tijdens haar langdurige vakanties.
Is dat haalbaar of niet?
Zou je niet beter ginder blijven? Met uw 500bfr van vroeger kan je u daar waarschijnlijk nog steeds te pletter zuipen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2014, 06:14   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste mensen,
Is dat haalbaar of niet?
Jaaa, zeg. En als ze het vliegerke niet meer terug op wilt ? Wat gaat ge dan doen ? Met echt dat wijf en haar snotters die voor uw voeten lopen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2014, 10:13   #13
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zou je niet beter ginder blijven? Met uw 500bfr van vroeger kan je u daar waarschijnlijk nog steeds te pletter zuipen.
Ik nuttig geen hard drugs behalve suiker en caffeïne.
Ik zou ze enkel nemen om fiscaal voordelig af te zijn.
Mijn werk en leven is hier.
Oud 16 juli 2014, 10:15   #14
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jaaa, zeg. En als ze het vliegerke niet meer terug op wilt ? Wat gaat ge dan doen ? Met echt dat wijf en haar snotters die voor uw voeten lopen ?
Dan zal ik ze aan het werk zetten.
Maar laat ons eens berekenen, een vrouw ten laste met meer dan 5 kinderen.
Bereken mijn fiscaal voordeel eens. Ik zou misschien 10 000 euro jaarlijks terugtrekken.
Oud 16 juli 2014, 10:23   #15
Orie
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zal ik ze aan het werk zetten.
Maar laat ons eens berekenen, een vrouw ten laste met meer dan 5 kinderen.
Bereken mijn fiscaal voordeel eens. Ik zou misschien 10 000 euro jaarlijks terugtrekken.
amai , ik raad u ten stelligste af om zo'n verstandshuwelijk met een mens van ginder te doen.
zelfs huwelijken uit "liefde" mislukken vaak door cultuurverschillen. als die mensen elkaar niet kunnen uitstaan, hoe gaat gij ze dan kunnen verdragen om u heen?!
nee, gij betaalt nu fiscaal voor de vrijheden die ge hier hebt: zonder zorgen als alleenstaande door het leven kunnen gaan. in veel landen is dat niet mogelijk,ze. dus gewoon houden zo of enkel uit liefde met iemand van hier trouwen.

Laatst gewijzigd door Orie : 16 juli 2014 om 10:23.
Orie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2014, 23:18   #16
Peche
Banneling

Standaard

Zij blijft daar he, ik stuur gewoon dat kindergeld op en leef hier belastingvrij.
Ongehuwde "alleenstaanden" zijn dik de klos hier. Voor welke vrijheden betaal ik af?
Betaal ik niet meer voor de vrijheden van een ander af?
Oud 17 juli 2014, 02:48   #17
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kunt ge niet beter wat meer vrouwen nemen ?
Inderdaad want onze Peche met zijn of haar pro-allochtoon en vooral pro-moslim standpunten, zou toch moeten weten dat productie en nog eens productie alleen maar goed is voor de uitbreiding van de multikul.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2014, 02:56   #18
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Een Arabische met kinderen vindt ge niet direct, al heb ik na een bruidschat direct keuze teveel.
Ziet ge wel ? Dat verklaart toch meer dan genoeg steeds uw obsessieve reaktie van iedereen die maar iets kwaads over moslims zegt. Ge zijt al bijna ne moslim. Dat moet volgens mij toch geen probleem zijn om er een te strikken.

Citaat:
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China.
Ik denk dat ge niet naar China wilt. Want daar worden uw moslims vriendjes niet zo vertroeteld als hier.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2014, 21:23   #19
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Inderdaad want onze Peche met zijn of haar pro-allochtoon en vooral pro-moslim standpunten, zou toch moeten weten dat productie en nog eens productie alleen maar goed is voor de uitbreiding van de multikul.
Als we er dan toch voor moeten werken, pakt ze in huis en neemt ze ten laste in de letterlijke zin. Ge zijt veel voordeliger af.
Zeker als ze in land van herkomst blijft en daar de rijke madam kan spelen met kindergeld van al haar kindjes.
Oud 17 juli 2014, 21:25   #20
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ziet ge wel ? Dat verklaart toch meer dan genoeg steeds uw obsessieve reaktie van iedereen die maar iets kwaads over moslims zegt. Ge zijt al bijna ne moslim. Dat moet volgens mij toch geen probleem zijn om er een te strikken.

Ik denk dat ge niet naar China wilt. Want daar worden uw moslims vriendjes niet zo vertroeteld als hier.
Ik ben helemaal geen moslim. Ik eet varken, ik geniet van lekkernijen in nabijheid van moslims tijdens hun ramadan.
Ik zou er zelfs helemaal geen strikken. Een maagd is niet interessant he. Ik wil kinderen ten laste.

Geloof me beste, ik ben verre van moslim. Maar ik drum ze niet graag in één hokje en daar gaat het hier op het forum soms mis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be