![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb veel ervaring in de praktijk hiermee, want ik heb als zijnde in de huid van een allochtoonse reeds in verschillende Vlaamse steden gewoond inclusief Brussel.
Resultaat: -Mechelen: ça va -> matig racisme -Gent: ok -> matig tot geen racisme -Brussel: goed -> praktisch geen last gehad met mijn 'kleurtje' -Antwerpen: slecht -> veel last en zelfs mensen die mij op de tram, in de supermarkt duidelijk maken dat hun perceptie tov. van mijn allochtoons uitzicht gekleurd is door een racistische bril: 1. Zo struikelde ik eens tijdens het opstappen van de tram tijdens het spitsuur per ongeluk over de voet van een Vlaamse meid, maar omdat het zo druk was en iedereen naar een zitplaats aan het spurten was, had ik slechts inmonds vlug 'sorry' gemompeld, daarbij kwam dat ik vermoeid was en buiten adem waardoor de nodige decibels dus niet tot aan haar Vlaamse oor waren gekomen .. Hoor ik die toch wel niet bijna direct luid en arrogant op z'n Antwerps tegen mij zeggen: "Bij ons zeggen ze pardon!" ... !!! ![]() ![]() 2. De kassiersters bij mij om de hoek die me als een potentiële dief zien - waarom moet ik anders bijna telkens de inhoud van m'n karretje tonen, maar ineens hun mond houden als het op het aanbieden van zegeltjes aankomt .. zegeltjes die tenslotte op m'n kassaticket staan en waar ik dus wettelijk recht op heb, maar die zij door me zelfs niet eens te vragen 'of ik zegeltjes wens' achterhouden .. Ze boffen dat ik die zegels toch niet wil en het dus maar zo laat ![]() 3. Die ene verkoper bij de Hema op de Meir (ja men mag het weten) die mij geen plastiek zak aanbood - ik had nochtans een best wel volumineuze aankoop gedaan, en hij zag goed dat ik geen draagtas bij me had .. terwijl ie aan de dame voor mij wél ostentatief had gevraagd of ze een zakje wou .. Ze was natuurlijk Vlaams, dat zal wel de reden geweest zijn ... pffffffft! 4. Wildvreemden (meestal pubers met hier en daar een enkele domme grown up lol) die luidkeels "Chinees! Chinees!" tegen mij roepen .. of "Ni hao - Konnichiwa" zeggen ... ![]() ![]() 5. Werkgevers die mij resoluut laten sudderen. Was ik een Vlaamse van hier, ik had wel werk (jawel) en ik heb het niet over kuismadam ![]() enz. enz. Met andere woorden, het is niet normaal dat men als 'allochtoon' zo wordt beschimpt, bespot en zelfs verdacht .. Ik wil me zelfs niet inbeelden wat het zou zijn moest ik een sjaal op mijn kop hebben. En dan heb ik het zelfs niet over latent en meer subtielere uitingen van racisme gehad. Laatst gewijzigd door bembem : 13 juli 2014 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Overlaatst stond ik aan de kassa in drankcentrale De Vidts in Sint-Niklaas (jaja men mag het weten) en ik moest ook zelf om een zakje vragen ! Dat terwijl ik duidelijk geen draagtas bijhad en een 6pack bier + enkel losse flesjes kocht ! Het racisme droop er vanaf ! ... ow ja wacht, ik ben blank, nevermind.
Laatst gewijzigd door OMGClayAiken : 13 juli 2014 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd, ik ken heel wat allochtonen met een goede baan, bij veel winkels moet je betalen voor een zakje, dus misschien de volgende keer om vragen? Om zegeltjes moet iedereen vragen,ik ook, kortom, zet uw calimerohoed eens af en voel je wat minder " slachtoffer"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondanks het feit dat de media graag de waarheid verbloemen, kan u toch niet om het feit dat immigranten hier een flinke reputatie hebben opgebouwd als het op overlast aan komt.
Dus u kan de autochtonen, met wat goede wil, wel begrijpen. We worden overspoeld door immigranten en hun nakomelingen en dan zou de autochtoon u nog moeten bedanken ? Wat, als we de rollen eens om zouden draaien ? Het staat u overigens vrij om te verhuizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik helemaal gefrustreerd thuisgekomen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Onbeschofteriken heb je overal, hoor! Als het niet op je Aziatisch uiterlijk was, zou die onbeschofte trien je wel op iets anders "gepakt" hebben. Zo zat ik eens in de Lunch Garden met een Nederlandse vriend, en aan het tafeltje naast ons zat een koppel te roken (in de niet-rokerszone). Mijn vriend ging beleefd vragen of ze aub hun sigaret konden doven: een ware scheldpartij aan het adres van "keeskoppen die hier de wet komen stellen" was het gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus vragen om je boodschappentas te tonen is 'onbeschoft' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn ervaringen (blank, blond, groene ogen):
Brussel: zeer racistisch. Constant opmerkingen, gefulmineer, vieze blikken, je vreemd aankijkende blikken. Leuven: op je gemak op straat of door het park lopen in de door jou gewenste kleding is er niet meer bij. Je wordt niet zomaar nageroepen om je pigmentatie of afkomst, maar je moet je wel kleden naar hun normen, ook en zeker op een warme zomerdag want dan lijken de hormonen nog wat heviger te staan! I want to fuck you- ed mensonterende opmerkingen horen is een regelmaat, in je richting spuwen, sissende of allerhande vreemde geluiden horen is ook normaal. Antwerpen: enkel op de meir ben je veilig, de rest zijn "no go"-zones Overige steden: stationsbuurten (buurten waar veel allochtonen samenhokken) vermijden. Btw, ik ken mensen die wat men noemt "racistisch" zijn. Die hebben dan een bepaalde bevolkingsgroep niet meer zo graag wegens slechte ervaringen met die bevolkingsgroep, iets waarvan ze opmerkten dat die bevolkingsgroep meerdere slachtoffers maakte (obv media en officiële misdaadcijfers). Die groep ging echter niet om Chinezen. De meeste mensen die ik ken vinden Chinezen geweldig, en ik hoor daar bij. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 juli 2014 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 13 juli 2014 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Antwerpen is een ander geval hè. Je moet je bek opentrekken Bem, je eierstokken laten zien, die witproducten hun mond vol tanden laten staan. Laten zien dat Aziaten scherper uit de hoek kunnen komen. Aziaten zijn immers het slimmere ras
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 13 juli 2014 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben van Antwerpen, en als er 1 bevolkingsgroep is waar nooit omgangs- of cultuurproblemen mee zijn, dan zeker de Aziaten. De overgrote meerderheid zijn hardwerkende zelfstandigen. Ik denk dat Bembem misschien iets te overgevoelig reageert op simpele gebeurtenissen in het dagelijks leven. Men zegt wel eens van Antwerpenaren dat ze "een groot bakkes hebben, maar een klein hartje" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nou nou nou bembem, ben jij chinees achtig? tot welk ras hoor je? Ik ben goudbruine koelie/hindoe aap met afgehakte staart, mooi he, wil je bij mij komen dineren in delft en kennis maken met de rassenhaat hier in delft? kijk dit is wat ik en wieroe nastreven als hindoe fundamentalisten, lekker illegaal he: WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43 Analyse legaliseren rassendiscriminatie (met onderzoek etnische registratie) Inhoudsopgave Offeraar Dewanand Offercode WART0270 Offerdatum 5 mei 2012 Go to next Epage Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie . Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea. De omvang van dit online Boek bestaat uit: Aantal digitale A4 pagina's: 102 Aantal woorden: 40.350 Aantal online Epages: 43 http://www.dewanand.com/discriminatie01.htm noot die hele massa immigratie van niet blanken en uitheemse rassen in hele EU en belgie en ned is nu een echte parasitaire infectie geworden, en dit is de biologische analyse van Wieroe die nu al het noeste denkwerk voor mij doet in zijn luie, warme mandje in katten yoga standjes. Ja, hierom moet men die hele EU eens flink ontwormen, die buitenlandse spoelwormen zijn vet en dik geworden dus er zijn flink wat anale, drion zetpillen nodig toch?? Als je eentje lust als uitheems wormpje dan kan je alvast een nummer trekken en plaatsnemen achter het raam met rode lichtjes, doe wel een mini bikini aan want de oven is al lekker warm gestookt voor je. Tot ziens he in de hi tech gaskamers, Wieroe en ik zitten er al in en wij moeten ons gas nu zelf betalen. dewa en wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lolz dewanand zet de poffertjes maar klaar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hum, vieze sissende geluiden lolz dat heb ik tot nu toe gelukkig niet te horen gekregen ![]() ![]() Wat betreft die Chinezen: nogal wat van hen zijn verwikkeld in duistere zaakjes die het daglicht niet zien en daardoor veelal niet vertegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers ... Laatst gewijzigd door bembem : 14 juli 2014 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lolz Miauwke ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het raar, ik ken de uiterst rechtse Vlamingen, en ik heb ze nog nooit horen klagen over Chinezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Dat komt omdat ze zich, in tegenstelling tot de verrijkers hier, helemaal niet geïntegreerd hebben in de Vlaamse maatschappij.
![]() |
![]() |