![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vanaf nu op Ronduit N-VA-webstek ook een forum voor alle sympathisanten en leden van Ronduit N-VA!:
www.ronduitnva.be BUB'ers: gelieve u te onthouden ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 22 september 2004 om 14:37. |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() nu kan het goed zijn dat ik te moe ben om het te vinden hoor... maar, kan je een concrete link geven..?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 'k zie ook geen forum ze...
Is het al terug verwijderd?
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja de Fluppe moet nog veel leren inzake interactiviteit en internet.
![]() http://www.zonien.be/geoffrey_ketels/Ronduit/index.php
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() allé zeg, da's na toch oek geen plosj om da te zetten
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het forum is al verdwenen precies....
Want ik krijg enkel: page cannot found
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik krijg dat ook...
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is de webmeester totaal onervaren? Binnekort in een volgende aflevering van.. Jambers! ![]() ![]() ![]() [size=1]nie serieus oppakken é manne [/size]
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 25 september 2004 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
een forum dat pas enkele dagen bestaat moet om die reden plaats ruimen... Je moet niet alles direct in het partijpolitieke trekken hé. Tevens probeer je weer discussie N-VA - VB opgang te brengen zeker. eendracht maakt macht!
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nie zeveren he!
#13 |
Minister-President
|
![]() Forum is tijdelijk ofline ... dju toch ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |