![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, ik zal als old spinster sterven, moederziel alleen zonder kinderen en zonder man
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() niemand om mij in het ouw meekes gesticht te gaan bezoeken ![]() forever alone ![]() niemand wilt een obese arme vrouw met spleetogen en lelijk ![]() ![]() ![]() boehoehoehoehoehoe het leven is oneerlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 21 september 2014 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel vrouwen moeten stoppen met dromen over "de prins op het witte paard". Dat is een perfect ideaalbeeld dat nooit verwezenlijkt zal worden....
Zoals een wijs iemand ooit eens zei: "Stop met dromen joenge en ga wat meer op café ! " Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 21 september 2014 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf niet aan uw pc hangen, en ga op jacht. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raap jezelf bijeen en lok een partner met je humor, mooie lach, prachtige ogen etc.. in plaats van met gezaag.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (*Mongools het type, niet het syndroom lolz) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zult krijgen wat ge verdient.
Beter?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus hierboven heeft je heel goede raad gegeven. Doe dat gewoon.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is hetzelfde !! Ik woon/ben zelfs graag alleen ,
ondanks wat ik destijds schreef !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ooit gedacht aan Demper ? Hij heeft het hier geschopt tot koning ... , al uw problemen omtrent aanzien en glorie zouden meteen opgelost zijn ... Laatst gewijzigd door piazzolla : 22 september 2014 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, er is een groot verschil tussen zeggen dat ge lelijk bent, en het effectief ook vinden. Als uitgaan uw ding niet is, dan is het een optie een hobby uit te zoeken waar voornamelijk mannen mee bezig zijn en daar te gaan sprokkelen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalt daar al een heel positief punt aan! Je ziet er niet eens als een mongool uit! Voor de rest zal dat ook wel meevallen. Ik vermoed dat je het allemaal erger maakt dan het irl is. Doe je dat om aandacht te trekken en complimentjes te krijgen? Geen probleem hoor. Daar hebben we allemaal behoefte aan. Ik zal eens eventjes een opsomming maken van je kwaliteiten: Je hebt zelfkennis, en bent niet bang om je mindere kanten te belichten. Je hebt immers heel snel en eerlijk duidelijk gemaakt dat je een lelijke, dikke, luie, gele doos bent. Je kan mentaal tegen een stootje: anders zou je het hier op dit gemene forum echt niet zo lang uithouden. Je hebt gevoel voor humor, want in serieuze discussies zien we je niet. Je hebt doorgaans een goed humeur want ondanks je belabberde sociaal-economische situatie, ondanks de talrijke pesterijen en grofheden, ondanks je tegenslagen op amoureus gebied, blijf je hier opgewekt je gangetje gaan. Je bent misschien zelfs geniaal, want mocht je forumpersonnage een construct zijn, want als het niet je echte ik weerspiegelt, dan zit het wel verdomd consistent in elkaar. Zizo. Geen dank. Inviteer me gewoon eens voor een Nazi Göring en voer me dronken met saké. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |