![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Stel dat ze in ons land dit ook zou invoeren , wat zou u dan gaan doen ?? | |||
Ja , ik betaal die extra taks met de glimlach !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Saluut met internet !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zoek goedkopere alternatieven !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
satellietinternet !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik ga een staatsgreep plegen !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik start zelf een internetprovider op !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bizar idee: belasting op internet
http://daskapital.nl/2014/10/bizar_i...op_intern.html Stel dat ze in ons land dit ook zou invoeren , wat zou u dan gaan doen ?? Bent bereidt te betalen ?? Ja , geen probleem !! of: Saluut met internet !! of: Ik zoek goedkopere alternatieven !! of: satellietinternet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 oktober 2014 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als ik me niet vergis zijn er in België en Nederland al een aantal pipos geweest die dit al eens hebben gesuggereerd in het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Belastingen op internet is vrijwel onmogelijk.
En wat dan met openbare toegangspunten ? Het lijkt me technisch onmogelijk om daar een boekhouding rond te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belasting op het 'Internet' ...
Betalen wij ten opzichte van de ons omringende landen al niet veel teveel voor die 'diensten'? (TV, Telefoon, Internet ... ) Kan je u daarbij ook de vraag weer stellen: Waarvoor stond dat Verenigde Europa eigenlijk ook alweer? Best *funny* om er even op na te lezen misschien ... ![]() Link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2014 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je betaalt al BTW op je aansluiting. Lijkt mij aan de omschrijving 'belasting op internet' te voldoen, nee?
|
![]() |
![]() |