![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom horen we hier niets over in de media?
Of klopt het niet dat het enkel twee rooien zijn die graaien en grabbelen waar ze dat nog kunnen? Het klopt niet dat het Bourgeois is die de rooie graaiers betaalt. Hij kan moeilijk anders dan zich houden aan de wet die zijn partij, samen met de rooien, stemde. Het is wel onvergeeflijk dat een dergelijk akkoord in stand wordt gehouden terwijl iedereen de buikriem moet aanhalen. Hoog tijd dat deze dieverij een halt wordt toegeroepen. ![]() Citaat:
http://www.clint.be/actua/medewerker...5-miljoen-euro
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het artikel ondertussen terug in De Morgen.
http://www.demorgen.be/binnenland/me...euro-a2126701/ Bourgeois liet afgelopen zomer al in De Tijd verstaan dat hij niet gelukkig is met de regeling waar zijn eigen partij medeverantwoordelijk voor is. We zijn intussen alweer enkele maanden verder, en bovendien hebben de rooien niets meer in de Vlaamse pap te brokkelen. De tijd om zich vragen te stellen en de zaak onderzoeken is voorbij. Het is hoogtijd voor verandering en beslissingen nemen! ![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoute N-VA
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me logisch dat er zo weinig commentaar komt op dit schandaal.
De N-VA heeft het mee mogelijk gemaakt dus uit die hoek zal geen kritiek komen. En de rooien zwijgen als vermoord omdat het uitsluitend twee rooien zijn die het graaien niet kunnen laten. ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben onder Kris Peeters de dikste vinger in deze pap gehad, dus die gooien ook liever geen olie op het vuur.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. kijk eens aan .. Zwarte Geert heeft het GSM nummer van Tom Van Grieken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ze hebben het mee goedgekeurd, en neen ze konden ook niet anders als toen nog kleine partij in het beleid dit mee goedkeuren. Maar GB zal wel moeten zorgen dat deze regeling tijdens zijn legislatuur verdwijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik wel vrij zeker van. Hij draait iedere euro 3 keer om vooraleer hij hem uitgeeft. En dure champagne is er ook niet, het zijn watertjes en als al eens erg uit de bocht gaat eens een pintje. Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 21 november 2014 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat "zwarte Heert" een neonazi is?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, is dat de commentaar die je wilt?
Nu wacht ik nog op: Henrike Holle Lande Petercam En ze kunnen een kaartje leggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je niet de grootste partij bent die deel uitmaakt van een regering betekent niet dat je altijd akkoord moet gaan met de andere partijen. Eender hoe klein of groot de partijen zijn die deel uitmaken van een regering, ze moeten hun kiezers blijven vertegenwoordigen. Mocht er ook maar één N-VA-kiezer achter deze regeling staan, dan zeg ik: Fuck you! Bourgeois heeft nu het spek aan zijn been, want hoe je het ook draait of keert, vorige legislatuur iets goedkeuren waar hij de volgende legislatuur alweer vanaf wil vind IK maar lullig.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steek E605 alleen maar de bek vol.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat vriend en vijand het ermee eens is dat er geen meer integere politicus bestaat in dit apenland. Hij mag dan een saaie piet zijn, zijn bekwaamheid kan moeilijk in twijfel getrokken worden. Bourgeois heeft het wél mee mogelijk gemaakt dat Ingrid en Freya zichzelf kunnen bedienen op kap van de gemeenschap.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |