![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je raadt nooit hoe Masha-de-kat deze in de vrieskou gedumpte baby redde
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...by-redde.dhtml Awel , leuk & goed nieuws mag ook vermeld worden , bij deze dus Katten zijn leuke dieren , maar de ene is natuurlijk niet de andere !! Mijn kat geeft veel plezier in huis , alle fratsen die ze uithaalt Ook komt ze bij mij liggen , wanneer ik mijne zetel lig ivm Die baby , ik vind dit leuk nieuws , een kat voelt dingen aan !! En ja , niet iedereen is kattenliefhebber (om verscheidene reden) , maar zoiets als dit artikel , kan men toch niet ontkennen dat katten slecht zijn , of enkel rotbeesten zijn !! Hoe zou u reageren , mocht een kat uw kind zo redden ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Echt uitzonderlijk is dat niet.
Mijn hondje blafte eens onophoudelijk tot ik ging kijken wat er aan de hand was. "Watje" zat bij een wilde duif die uit het nest was geraakt en die nog niet kon vliegen. Ik heb de jonge duif met een ladder terug in haar nest gezet.
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan te zeggen dat het in Rusland tot -50°C kan gaan ..... Laatst gewijzigd door bembem : 18 januari 2015 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dieren zijn normaal gezien ALTIJD rechtuit !!
Dieren hebben meer verstand & begrip dan ALLE polizeikers !! Is dit een echte kat ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zijt gij nu aan't zwanzen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
HAPsoluut
|
|
|