![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het heeft lang geduurd, maar volgens een bericht op een ander onderdeel van dit forum is nu ook voortijdig een einde gekomen aan 'Fervent Nationaal', de Vlaamse tegenhanger van het Franstalige neo-fascistische Front National. Dat Front National lijkt eveneens in crisis te zijn (zie maar op www.frontnational.be ). Hieronder zie je een kopie van een eerder bericht op dit forum door ene Rudy Van Nespen (die met 'nationale unie' aan zijn hoeveelste partij toe is?).
![]() Fervent nationaal is niet meer. In de plaats is de Nationale Unie gekomen. Een partij die België eerst in het vaandel draagt, maar ook oog heeft voor de werkelijke prblemen van de burgers. Wij zoeken echter de dialoog aan te gaan met alle Belgisch gezind mensen! Daarom wensen wij met bijvoorbeeld de BUB en andere België-eerst partijen een open dialoog te starten om alle Nationalistische strekkingen te verenigen. Het Belgische adagium "Eendracht maakt macht" is te lang dode letter gebleken. Hoog tijd dus om er iets aan te doen. U kan mij bereiken op [email protected] om een dialoog op gang te trekken. Nu is de kans om samen te strijde te trekken voor ons vaderland! |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Fervent Nationaal is niet voortijdig aan zijn eind gekomen.
Wij hebben enkel besloten om niet langer met het Front National samen te werken en bijgevolg ook de naam te veranderen naar Nationale Unie. U bent blijkbaar weer blij gemaakt met een dode mus... |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Heb jij eigenlijk enig idee hoe belachelijk jij je (weeral) maakt?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Na 13 jaar actief in de politiek te zijn kan ik enkel zeggen: "waarom verbaast mij dit helemaal niet?".
Het Front National heeft een traditie in deze en blijkbaar zijn de parlementszetels nog niet opgewarmd, of het spel begint al weer. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wil U even uitwijden? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Resultaat? In 2000 werd nog welgeteld in één gemeente, Molenbeek, een vertegenwooridiging naar de raad gestuurd. Ik kan begrip opbrengen voor enthousiasme voor een politiek project, zelfs als het het mijne niet is, maar het FN heeft in gans zijn geschiedenis nooit bewezen dat het ernstig bedoeld was. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook nu is het weer een zootje bij het Front National: Ze verliezen hun subsiedies omdat ze geen aangifte hebben gedaan van hun verkiezingsuitgaven. Ze hebben geen fractie omdat ze een parlementarier in Wallonie hadden die de eed heeft afgelegd in het Duits... Ze verliezen hun Vlaamse afdeling omdat ze niet kozen voor duidelijkheid. Ik ben, eerlijk gezegd, blij dat ik ervan af ben! Nu kunnen we tenminste werken zonder een Blok aan ons been, zoals het FN van Feret! |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Allé, de Belgicisten gaan hun luttele stemmen die ze hebben verdelen over twee mini-partijen... Ze doen maar, het kan ons alleen ten goede komen.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De opgang van de Nationale Unie zal de neergang van het Boze Blok zijn !!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Misschien krijgen ze steun van de AB ?
|
![]() |