![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Citaat:
Maar ja, who cares ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1200? niet slecht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het alleen Josje's schuld was waren die andere twee wel weer samen doorgegaan, niet? Die nieuwe drie krijgen in ieder geval allemaal hetzelfde wurgcontract waarbij al het geld naar Gertje gaat, dus heel gemotiveerd om te scoren zullen ze niet zijn.
Al lijkt het me wel grappig om me kandidaat te stellen. Wie doet er mee? ('k heb een reuze idee...)
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op momenten als deze is de lokroep naar eugenetische sterilisatie enorm aanlokkelijk. Van Studio 100, verlos ons Heer.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() pics or it didnt happen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou je als man ook mogen meedoen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() De vacature discrimineert op basis van geslacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet werken.
Stel dat Led Zeppelin destijds plots John Bonham, Jimmy Page en Robert Plant zouden hebben vervangen, dat zou toch nooit neer hetzelfde zijn geweest eh?
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik voorspel dat de 'nieuwe' K3 uit twee Nederlandse en een Vlaamse dame zal bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pics ???? ![]() En zouden ze enkel blank mogen zijn ?? Blond , rood , ross , bruin , enz .... haar ?? En uit welke ideologie moeten ze komen ?? Moeten ze nog kuis / maagd zijn ?? Welke kledij ?? Dik of dun ?? Lusten ze allemaal wel pizza met salami & pepers ?? Welke CUP-maat ?? vegetarisch of karnivoren of omnivoren ?? Moeten ze er echt perfekt er uitzien , en hoe ?? Welke Huidskleur ?? Of euh .... http://forum.politics.be/showthread.php?t=175993 http://www.vandaag.be/lifestyle/1046...epsleden-.html ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ammas/terzake#
Video: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...optv/1.2278011 Citaat:
haal geloof er bij , en K3 is volledig om zeep !!!! Of worden het 3-vuldigheden of zoiets dergelijk ???? K3 Is een zuiver commerce , geen religie (geloofsgeloof) !!!! Hopelijk krijgen kotselijke politiek correcte dit niet in hun bol !!!! Studio 100 zou zich gegarandeerd commerciëel hun broek aan scheuren !!!! Het gaat hier om kinderen te entertainen , maar vooral om .... kapitalisme , geld binnenrijven , en dat staat haaks op geloof !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De meeste doen het gewoon voor een attestje voor de VDAB. Eigenlijk zitten ze liever op hun luie reet ipv hele dagen danspasjes te oefenen en kleuters te onderhouden en nagejaagd te worden door een geile baas.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 maart 2015 om 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Logisch dat er reeds 1200 geiten kandidaat zijn om dat Kutgroepje verder te zetten, er zijn er genoeg die zichzelf in de spotlights willen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik vraag me vooral af waarom ze de groep verlaten heeft...............als men weet dat ze voor haar solocarrière koos ook in het kindergenre te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel moslima's hebben ze al ?
http://www.demorgen.be/muziek/studio...zijn-a2259374/
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 maart 2015 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zwarte,rode en gele boerka's :D Of een afrikaantje,indiaantje en aziaatje (Bembem al gesolliciteerd?) En voor de conspiracy theorists, dat zijn dus wel de kleuren van de belgische blag:-0
![]() |