![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Een linkie-winkie is : | |||
verloochener van eigen Volk |
![]() ![]() ![]() |
10 | 40,00% |
geen verloochener van eigen Volk |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Linkse aanhangers worden veelal met de benaming "linkie-winkie" aangeduid, een benaming dat onder veel van deze Linksen als storend en irriterend wordt ervaren, doch waar Rechtsen zich totaal niets van aantrekken en terecht.
Een linkie-winkie verschilt van z'n soortgenoten doordat deze personen hun eigen Volk durven verloochenen en verraden. Ze leven zeer bekrompen in hun geest en kunnen levensechte problemen in de maatschappij niet opmerken, het lijkt wel of ze in hun eigen gefantaseerd wereldje leven, een beetje te vergelijken met autisten. Ook autisten leven in een wereldje binnen de wereld. Doch zijn linkie-winkies geen autisten, maar mensen die volledig beschikken over hun denkvermogen. Waarom zijn ze dan niet in staat reeële problemen in de maatschappij zoals oa. het grotesk vreemdelingenprobleem en het gevaar van de Islam in te zien ? Wel, enerzijds is de linkie-winkie van nature extreem naïef en goedgelovig. Anderzijds, merken ze dan toch een probleem op, dan boezemt dit hun angst in. Een linkie-winkie weet immers niet goed met confrontaties om te gaan, weet niet hoe een oplossing op een vraagstuk te vinden, waardoor ze zich schuilen achter negatie. Wanneer negatie niet werkt, dan wordt de doofpottactiek toegepast in de hoop dat het probleem zal "uitdoven". Echter, hierdoor blijven problemen zoals veelal door allochtonen veroorzaakt onopgelost en worden deze problemen versterkt in plaats van gedecimeerd. Doordat eigen Volk verraden wordt door de linkie-winkie die de grootste daders van criminaliteit verheerlijken, met name allochtonen, verliest de linkie-winkie alle respect bij eigen Volk. Ook bij de opvoeding van hun eigen kinderen worden deze kinderen door linkie-winkie ouders volgestopt met leugens. Deze kinderen krijgen dus reeds een volledig vertekend en verkeerd beeld mee van kleinsaf aan, hetgeen de naïeve linkie-winkie niet eens beseft. Laatst gewijzigd door Sunshine : 8 oktober 2004 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vraagske : je vindt dat linkies hun eigen Volk niet verloochenen, toch heb je als nick "Vlaanderen Boven", waarmee ik meen op te vatten dat Vlaanderen op de eerste plaats moet komen volgens jou. Eigenlijk tegensteld met je visie, daar bij Links allochtonen op de eerste plaats komen en niet eigen Volk. Of heb ik je nick verkeerd opgevat ? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag trots zijn op oa. je kameraad Pietje hoor ! Laatst gewijzigd door Sunshine : 8 oktober 2004 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sunshine, ik als linkie-winkie kan me niet echt vinden in uw 'definitie'. Ik kan alleen maar concluderen dat je aan intellectuele armoede lijdt.
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met m'n Nederlands is helemaal niet mis mee, ik maak af en toe wel een fout, maar daar ik geen taalleraar, advocaat of tolk ben van beroep vind ik het geen absoluut vereiste om geheel foutloos te schrijven. Trouwens, diegenen die volledig foutloos zijn in hun moedertaal behoren tot een zeer nihile minderheid. Over respect gesproken, leer een andere met z'n juiste nickname aan te spreken. Laatst gewijzigd door Sunshine : 9 oktober 2004 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 9 oktober 2004 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Pietje is da best ! bitchpower
|
![]() |