![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() binnenland ************************
54 PROCENT HEEFT VERTROUWEN IN REGERING *************************************** Van alle huidige overheden geniet alleen de kersverse Vlaamse regering het vertrouwen van de meerderheid van de Vlaamse kiezer, maar ook hier is het enthousiasme niet groot. De meerderheid blijft beperkt tot 54 procent en is erg genuanceerd en voorzichtig. 48 procent spreekt een "redelijk" vertrouwen in de Vlaamse regering uit, 6 procent heeft "veel" vertrouwen in Leterme I. Het percentage ligt wel beduidend hoger dan het vertrouwen de vorige Vlaamse coalitie (VLD, SP.A-Spirit, Groen!). Deze samenstelling genoot nog maar de steun van 42 procent van de kiezers. Er is hoop als N-VA en CDV democratische partijen goed werken, alternatief voor paars, gewoon slim aanpakken moeten ze doen en die VLD buiten. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Wel nog wat vroeg om daar nu al op te antwoorden.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En ze zijn nog maar begonnen...
Bloxbuster, je bent ook al gauw tevreden... Hoe ging het spreekwoord ook alweer met die kinderhand? [size=7]Bloxbuster drukt een bloedrode en een mosgroene stempel op dit forum... ![]() [/size]
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen Vlaams of Waals volk, enkel het Belgische Volk.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ons land heeft drie talen, drie culturen ( op zijn minst 2, derde is iets te klein) Of ga je ontkennen dat we denken op dezelfde wijze? Schrap maar die BuB troep, ![]() Eerste treffer na intikken bub in google prentjes ![]()
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mij kan jij zeker ook "schrappen", want ik ben een Waal. Mijn groeten aan al de Vlaamse democraten op dit forum ! |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die studies om een of andere reden niet mogen uitgevoerd worden kunt ge er ook geen vinden. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Leterme verrader en de afrekening zal spoedig volgen !
Boer Swaatje uit Izegem nva zat deze weel bij debiele Filipo en Mathilda, al zo goed of senator Q ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Zuiveraar : 9 oktober 2004 om 14:31. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Want als Leterme functioneert kan het Blok weleens een echte tegenstander krijgen... |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te lang in het BUBbelbad gelegen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Kwak mij maar bij die 48%
#14 | |
|
![]() Citaat:
Verstandige mensen laten zich echter niet zo in een hokje opsluiten, en voelen zich op verschillende niveaus anders. Zo voel ik mij verbonden met Gent, Vlaanderen, Groot-Nederland, Benelux, Europa, het Westen, de Wereld. Belg voel ik me enkel staatkundig, en dat wringt met de realiteit. Ne pas is maar zwak he?