![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150615_01731785
Ik vraag mij af waarom die trut uit Doornik zelfmoord pleegde terwijl ge evengoed vrijuit kon gaan na verjaring van haar dossier ![]() Blijkbaar is dit geen enkel probleem wanneer het gaat om "foute" ambtenaren Het steekt bij de staat en al zijn ambtenaren toch niet op enkele miljoenen meer...steekpenningen, smeergeld,...één pot nat waar ze maar al te graag pap van lusten. In één woord: walgelijk. Laatst gewijzigd door jodewa : 15 juni 2015 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat er kwa pure diefstal door Belgische ambtenaren niet overdreven kan worden.
Nu is het wel zo, niet alle ambtenaren stelen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik benoemd werd als ambtenaar, kreeg ik een vaccinatie.
Die mijn beschermde tegen allerhande soorten van criminaliteit en ... menselijkheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want een klokkenluider zal het bekopen. Hij moet er uit!! ![]() En er zijn een onnoemelijk aantal vormen van stelen. Toen ik nog geen week in dienst was moesten wij allen naar het trouwfeest van onze directeur in Brussel. En met wie trouwde die oude sisa ? Met zijn jong gehandicapt nichtje! Van menslievendheid gesproken. Toen reeds had ik mijn bedenkingen over hoe het er aan toe ging in de hogere regionen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 15 juni 2015 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bij ons hier in de buurt is er ook een officier van't leger met 't lief van zijn zoon getrouwd. Die zoon leefde wel met zijn lief en dat huwelijk was in de praktijk van geen tel, maar sinds hij kort erna zijn lepel wegsmeet heeft ze wel een dik pensioen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Ook handige truc om van je zwart geld vanaf te komen.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Voor elke corrupte ambtenaar van de Regie die werd omgekocht, is er een corrupte burger of aannemer die omkoopt. Ik hoor daar echter niet tegen fulmineren.
Verjaring of procedurefouten heeft op zich niets te maken met dat de betrokkenen ambtenaren zijn. Gebeurt immers ook inzake waar geen ambtenaren bij betrokken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vrouw moet overleden zijn, of je moet er echt al lang van uit de echt gescheiden zijn, tenzij ze zelf een pensioen heeft/had. Met de nieuwe moet jijzelf het ook minstens twee jaar trekken (je mag dus niet eer sterven ...) Er zijn ook nog andere wijzigingen op til, met de nieuwe regeerverklaring. De weduwe mag niet meer jonger zijn dan 45 geloof ik. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De kamer van inbeschuldigingstelling in Antwerpen heeft vandaag beslist om Agim D. (46) vrij te laten onder voorwaarden. De commissaris van de federale gerechtelijke politie van Antwerpen zat drie maanden in de cel op verdenking van witwaspraktijken.
Het onderzoek naar Agim D. ging in januari van start na een verdachte wisseltransactie met cash geld bij een wisselkantoor in Antwerpen. Bij een huiszoeking in zijn woning werd in maart een partij goud en diamanten aangetroffen ter waarde van een half miljoen euro. Vriendendienst Een bevriende Indiase diamantair gaf toe dat de stenen van hem zijn. Hij had aan de commissaris gevraagd om ze voor hem te bewaren, omdat hij vreesde dat de bank ze in beslag wilde nemen. De commissaris zou het als een vriendendienst hebben beschouwd en zou er ook niets voor in ruil hebben gekregen. Ook voor de wisseltransacties ten bedragen van 70.000 euro, heeft Agim D. een uitleg: het ging om geld dat hij gespaard had en waarmee hij op de wisselkoersen speculeerde. "Geen enkel bewijs" De kamer van inbeschuldigingstelling oordeelde vandaag dat zijn aanhouding niet langer noodzakelijk is voor het onderzoek. "Als de onderzoeksresultaten blijven zoals ze zijn, dan wordt mijn cliënt vrijgesproken. Er is geen enkel bewijs tegen hem", zegt zijn advocaat Gert Warson. Agim D. zal in de loop van de namiddag de gevangenispoorten achter zich mogen dichttrekken, maar weer aan de slag gaan, zit er voorlopig niet in. Hij werd volgens zijn advocaat geschorst gedurende de loop van het gerechtelijk onderzoek. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeten.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Als je kinderen hebt maakt het niet uit dan krijg je op gelijk welke leeftijd weduwepensioen.Ik ken zelf het geval van iemand die nog nooit gewerkt had en op haar 37 weduwe werd,dik tegen haar zin maar noodgewongen heeft ze moeten werken tot haar 45.Op haar 60 is ze reeds 15 jaar gepensioneerd en dat aan een bedrag waar een ander die 40 jaar gewerkt heeft slechts van kan dromen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oude regeling was redelijk duidelijk: de weduwe kon best haar dopgeld opzeggen, en verder leven van het weduwepensioen. Ik weet alleen dat de nieuwe regeling de bedoeling heeft om de weduwe een ruime overgang te geven, maar daarna haar toch motiveren om terug aan de slag te gaan in het arbeidscircuit. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ooit eens 'n perforator meegepikt. Of was het 'n nietjesmachine?
Telt dat mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Bij ons waren er regelmatig controles van securitas en dan moest ge uw tas openmaken bij het verlaten vh bedrijf.
NIEMAND dacht eraan om iets te stelen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was [badtaste] uitgelepeld [/badtaste]
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang is't gelee ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(wat is het verschil tussen ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2015 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |