![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De counter is stuk.
Ge mankeert nogal wat argumenten, misschien eens kijken op dit forum onder de topics, dan hoort ge alle argumenten wel eens, en sommige argumenten 200 keren. Toffe kleurtjes en vlot leesbaar, maar de site past zich niet aan aan de breedte van mijn scherm.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ziet er goed uit, ook op gebied van code. Een menu dat via een script gegenereerd wordt biedt een goede garantie voor latere uitbreidbaarheid. Bovendien oogt die DHTML mooi. Alleen verdwijnt het menu wanneer je er (gewoontegetrouw) op klikt, dat zou ik aanpassen.
Ook qua inhoud is het een veelbelovend en vooral objectief initiatief, houden zo!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() misschien nog een link terug van je forum naar je homepage?
(nu moet je met de back-button werken = omweg) ik hou niet zo van de gebruikte kleuren en lettertypes.
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zit bij een host en het forum is geinstalleerd daar de host dus qua codes kan ik er niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() 'K kan het niet beoordelen, want ie ligt eruit denk'k.
Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 20 september 2004 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
soms krijgt ie dat. kheb al een mail gestuurd naar host gistere om te vragen hoe dit komt. Ksnap het zelf niet:s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
over dit gaat het: misschien nog een link terug van je forum naar je homepage Laatst gewijzigd door Fireball : 21 september 2004 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() misschien kan je aan de host vragen of ze een banner+link opnemen, zoals op dit forum?
[size=1](ik ben geen site-bouwer, sorry!)[/size]
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik denk dat de host dit forum algemeen heeft, dus voor iedere gebruiker. Als hij iets verandert komt dat dan bij elke gebruiker denk ik! Toch bedankt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Kwou even een paar meningen weten over mijn site=> www.mijnargument.be En mijn forum => www.mijnargument.be/forum Ik weet al het volgende: qua design mag het veel proffesioneler en inhoud moet nog worden uitgebreid! Maja ik sta er alleen voor en ik ken niet veel van al die scripting talen... Alle opmerkingen welkom. thx
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() je weet dat we een ijzeren geheugen hebben hier bij politics en dat 2x reclame maken voor hetzelfde product direct wordt opgemerkt???
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=20382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() ff opfrisse
Kwou even een paar meningen weten over mijn site=> www.mijnargument.be En mijn forum => www.mijnargument.be/forum Ik weet al het volgende: qua design mag het veel proffesioneler en inhoud moet nog worden uitgebreid! Maja ik sta er alleen voor en ik ken niet veel van al die scripting talen... Alle opmerkingen welkom.