![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/pa...al-598285.html
Waarom eigenlijk niet? Dan kunnen die mensen dadelijk laten blijken of ze willen bijdragen tot onze maatschappij. En vermits men geen onderscheid mag maken tussen vluchtelingen en autochtonen zou dat ook voor leeglopers moeten gelden, aldus De Wael Citaat:
Zal dadelijk duidelijk worden dat het gif van Cd&V en links tegen BDW gewoon persoonlijk was of niet. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 augustus 2015 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Robots dragen ook bij aan de maatschappij. Die moet ge geen loon geven, alleen kopen. Wat overblijft is amper genoeg m iedereen te recruteren, hoe langer hoe meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Even studeren op het woord 'gemeenschapsdienst'. Ik begrijp dat sommigen van jullie België dan echt niet zo genegen zijn als ze laten uitschijnen. Als België wat als wederdienst zou vragen, zal de liefde van zij die hier al 'geland' zijn en van steun genieten wel dadelijk bekoelen.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 augustus 2015 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze maar beginnen met de asielzoekers hun eige nwerk te laten doen.
Blijkbaar hebben ze een ploeg helpers in dienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk. De wever had maar eens gemeenschapsdienst in ruil voor opvang moeten suggereren. Je zou wat gehoord hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Al vier uur staat de draad hier. Zes posts waarvan 3 van mezelf.
Onze ACW-, traditionele en linkse vrienden vinden het zo te zien niet erg als een pure belgicist iets zegt waar ze normaal moord en brand zouden voor schreeuwen moest het uit de mond van BDW gekomen zijn. Bewijs van hun januskoppen is hiermee geleverd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik het me goed herinner werd er vorig jaar gemeenschapsdienst door leefloners voorgesteld. Het kot was toen al te klein. Het was mensonwaardig of zou een bedreiging voor bestaande banen zijn.
Laat staan dat getraumatiseerde migranten simpel wat onkruid gaan uittrekken. Zoiets wens je je ergste vijand niet toe nietwaar. Neen, zij zullen eerst een traject doorlopen zodat ze een meerwaarde voor de samenleving zullen zijn. Voor de samenleving die warm, en warm, en nogmaals, warm zal worden. Ooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we dit pikken van politici, die totale onzin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat wij met vluchtelingen moeten doen , is ze terug sturen naar land van herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() We zijn ondertussen 20 uur verder. Onze belgicistjes helemaal nog niet gehoord over de uitspraken van De Wael.
Zijn er nog meer bewijzen nodig over hun janushouding? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad een verschil. De Wever wil ze eigenlijk niet laten komen. Dewael spreekt over gemeenschapsdienst, wat impliceert dat hij zich niet tegen hun komst kant.
Laatst gewijzigd door dalibor : 30 augustus 2015 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft ze werk en loon!!! Geeft ze app/huis!!! Ach kom, geef ze gewoon alles wat ze eisen. ![]() Pijnlijk detail aan dit alles is wel weer, dat men de autochtone bevolking des lands dezes weer maar eens gaat negeren en niet willen zien dat hier ook mensen zijn die het moeilijk hebben (meestal noemen zij 'de Politici' die groep mensen luiaarden), mensen die werkzoekende zijn, gepensioneerden die het moeilijk hebben, zieken ... maar ja die moeten zich maar laten euthanaseren of zie ik dat weer verkeerd. ![]() Een dringende
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2015 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werk? Ik zou ze alvast VERPLICHTEN om in ruil voor het leefloon minstens 4 dagen van 8 uur lang per WEEK full time Nederlandse lessen te volgen. mannen zowel als vrouwen. Wie zijn de lesgevers? Dezen die hier al generaties lang wonen en nog steeds geen job hebben. (ik mag toch aannemen dat er daar mensen bijzitten die wèl al nederlands kennen?)
Dat noemen we dan "zelfhulpgroepen" voordat sommigen hier gaan opperen dat wij ze daarvoor nog eens extra moeten gaan betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 augustus 2015 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Jeej, nog meer lege zakken rechtzetten dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je migratiestromen wel tegen houden met prikkeldraad en retourtickets? Ik zie daar geen succesvolle voorbeelden van in de geschiedenis van de mensheid. De oplossing is voorkomen. Maar dan dienen we onze eigen nogal imperialistische politiek aan te passen. En dat willen onze leiders niet. En dan heb ik het niet eens over plaatselijke figuren zoals BDW of zo. Die zit een niveautje of twee te laag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het best dat je die vluchtelingen zou kunnen leren is anti-brainwashing ivm islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zie ook niet in waarom we niet mensen die hier willen blijven kunnen vragen trouw te zweren aan de principes waarop deze samenleving gebaseerd is, zoals individuele Godsdienstvrijheid en de scheiding tussen kerk en staat. Van bij aankomst al de fundamentalisten pogen isoleren. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 augustus 2015 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Johan Bollen;7801049]Kan je migratiestromen wel tegen houden met prikkeldraad en retourtickets? .[ /QUOTE]
Niet zolang we aan de overkant staan waaien met een win for life. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Bobke;7801520]
Citaat:
![]() Door: Sarcasmus.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |