![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Voor diegene die terug willen naar hun kindertijd of voor diegene die wil houden van een goei farske. Zalige muziek!
www.yasin.be/tunes Hav Fun Grtz Sander ![]()
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Zalig, zo'n site zoek ik nu al gans mijn leven. En echt alles is er te vinden, jammer van de lange laadtijden.
Jamie van de MacKenzie featering Kenzie van de Jamie featering Fraser McKenzie: ik ben u eeuwig dankbaar (of toch iets korter)
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() [size=7]super[/size]
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan deze draad te zien, heb ik daar toch mijn twijfels over
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 31 augustus 2009 om 13:50. |
![]() |
![]() |