![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Duizenden vrijwilligers van het Rode
Kruis weigeren hulp aan vluchtelingen te bieden.Dat blijkt uit stukken van het Rode Kruis die in handen zijn van de NOS.Het gaat om 20 procent van de 30.000 vrijwilligers. De weigeraars voeren verschillende motieven aan,waarvan sommige indruisen tegen de grondbeginselen van het Rode Kruis,zegt directeur De Vries.Zo zeggen mensen dat de grenzen dicht moeten en noemen ze vluchtelingen gelukzoekers. Het Rode Kruis komt met een campagne om iedereen over de streep te trekken.Wie ook na een gesprek blijft weigeren, wordt als vrijwilliger geschrapt. Bron: teletekst NOS Hoe zouden de cijfers in ons apenland er uit zien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironisch, vrijwilligers die een keuze maken om eigen volk eerst te verzorgen in eigen land, mogen geen vrijwilliger meer zijn.
Resultaat is simpel. Veel minder vrijwilligers. Of ze stappen er zelf uit, omdat hun vrijwillige keuze genegeerd wordt. Of omdat ze geweigerd worden.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vreemd, als ik op Google ingeef "Rode Kruis bloedt stilaan dood en NOS" , dat vind ik niets terug van de NOS , enkel politics.be , toevallig een link naar dit "nieuwsbericht"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik heb dat bericht niet gemaakt he, ik gaf u gewoon de link.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |