![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Gelijk ontslagen die bediende punt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is natuurlijk op welke manier ze hun verzoek formuleerden....
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf daar gewoon weg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer juist.
Als het enkel maar is om stennis te maken, en de verongelijkte Vlaming uit te hangen, blijf je beter thuis.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het omgekeerde geval zou de hele francofonie al van verontwaardiging over de grond rollen om dan op het einde te moeten toegeven dat ze het misschien zelf gezocht hadden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Belgicistische Vlamingen zouden liever horen dat de Vlamingen hun vraag om in het Nederlands aangesproken te worden zouden formuleren met gebogen hoofdje en nauwelijks hoorbaar geprevel. Zo iets in de aard van Pardong menier da'k mij verexcuseer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, we gaan regelmatig die kant op. Zolang pecunia spreekt, verstonden alle aanbieders van diensten en goederen in die omgeving ons prima.
Langs de andere kant, ik heb al meer dan genoeg aanvaringen gehad met arrogante Franstalingen. Edoch nooit als het over geld ging.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ... eerst chips en water proberen binnen te smokkelen en u dan van domme houden , marginaal ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regels van het bioscoopcomplex geven duidelijk weer, als U medebezoekers wil irriteren met eetgeluiden en boeren, dat het bioscoopcomplex er winst op wil maken. Groffe winst.
Dus eigen snack binnensmokkelen geeft problemen, net zoals dat op een festival of concert miserie geeft.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 januari 2016 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Als ze het begrepen hadden, "Ik had chips en een flesje water van thuis bij. Volgens de bediende aan de controle mocht ik dit niet meenemen en moest ik dat in een kastje achterlaten", waarom willen deze deze idioten het dan nog eens in het nederlands horen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Arno kassa 3, Arno kassa 3
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Waarom nemen mensen dat niet in overweging en trekken ze meteen conclusies? Is er geen tijd voor? Laatst gewijzigd door Bhairav : 29 januari 2016 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga al jaren niet meer naar een bioscoop.
Ze komen op alle momenten binnen nadat de film al half uur bezig is. Er is daar totaal geen respect meer.....ofwel zitten ze constant te praten of zit er iemand chips of andere troep aan het knabbelen......geritsel van plastiek zakjes .....of ze zitten op hun telefoontje aan het spelen.... Als je buiten komt s'avonds laat neem je dan nog eens het risico om overvallen te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of mischien droeg mevrouw wel een kort geel rokje. Dan vraag je er zelf om natuurlijk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wie verwacht nu ook in het Nederlands te worden aangesproken in de hoofdstad van de Vlaamse Gemeenschap...
![]() |
![]() |
![]() |