![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Mensensmokkelaars sturen Iraniërs naar de Belgische kust. Je begint dat ook meer en meer te zien aan de kust. En ik blijf er forumgewijze op 'hameren' dat op de autosnelwegen het overduidelijk, is aan bepaalde bestelwagens/campers (PL,GB andere landcodes) die tegen hoge snelheden naar- en van de kuststreek vliegen, dat daar een mensenhandel aan de gang is. Of ligt dat aan mijn paranoia? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Die typische Poolse camionetten met een verhoogde bache?,, je ziet er tegenwoordig veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn natuurlijk wel Poolse vrachtwagentjes die naar kleinere of grotere bouwwerven rijden ...
en voorlopig zitten er nog geen drie duizend illegalen in de Vlaamse Duinen. En mochten er toch zoveel zitten: ik zou ze niet op mijn kosten eten willen geven ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten het dan toch waren zijn dat ze vervoeren dan denk ik dat de bedrijven in hun land TOP draaien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2016 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |